کد خبر: 1035638
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
نایب‌رئیس مجلس:
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در طول شش ماه هیئت مدیره کشت و صنعت مغان نتواند سودآوری برای آن به دست آورد، بهتر است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کنار بکشند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  باید با نگاه درست و منطقی این بنگاه اقتصادی مدیریت شود و اگر در طول شش ماه هیئت مدیره کشت و صنعت مغان نتواند دارایی‌های کشت و صنعت را 20 درصد افزایش داده و سودآوری برای آن به دست آورد، بهتر است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره استعفا داده و کنار بکشند.

وی افزود: کشت و صنعت مغان، مجموعه استراتژیک و بزرگی است که در صورت اداره صحیح برکات زیادی را برای مردم خواهد داشت و می‌تواند بار بزرگی از بیکاری و عدم اشتغال را از دوش منطقه بردارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به اینکه مدیریت کشت و صنعت به‌هیچ وجه درست و منطقی به‌نظر نمی‌رسد، بیان کرد: بهترین مدیریت در این بنگاه اقتصادی باید بر این مبنا باشد تا سهام آن به خود مردم واگذار شود.

نیکزاد با بیان اینکه بهتر است از ظرفیت این مجموعه در جهت توسعه کشاورزی منطقه بهترین استفاده را بکنیم، تصریح کرد: دو هزار نفر در این بنگاه اقتصادی مشغول بکار شده‌اند و بیش از 800 میلیارد تومانی در این بنگاه اقتصادی گردش مالی وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر