کد خبر: 1035630
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات و نیز کمک به بهبود وضعیت زندگی خانواده‌های دارای چند معلول، ارائه تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده تا بتوانند از نعمت خانه‌دار شدن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهزاد ستاری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی شهرستان نیر اظهار داشت: در راستای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی خانواده‌های دارای معلول تسهیلات احداث مسکن اعطاء می‌شود که که در شهرها 80 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که اقدامات اشتغال‌زایی برای افراد زیرپوشش نیز در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: به همین منظور درصدد هستیم با هدف رونق اقتصادی روستاها نسبت به توسعه مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک برای جامعه هدف برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم که این امر هم‌اکنون مورد توجه است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با کاهش فقر نسبی و ایجاد افزایش توان کاری در بین این افراد روبه‌رو هستیم که امید می‌رود اقدامات انجام یافته در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی بانوان نقش حائز اهمیتی ایفا کند.

ستاری اظهار کرد: افزایش یارانه کارانه معلولان شاغل نیز 10 تا 50 درصد افزایش می‌یابد و تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به میزان 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با اقدامات لازم و اساسی در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف را محقق کرده و با کاهش مشکلات و دغدغه‌های آنان به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر