کد خبر: 1035602
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
مدیرکل پست آذربایجان شرقی از افزایش ۷۰ درصدی مرسوله‌های وارده و صادره پستی در ایام کرونایی در این استان خبر داد.

محمد پوربزرگ  در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان اهر همچنین از افزایش ۵۰ درصدی مرسوله‌های پست تجارت الکترونیک طی سال‌جاری در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها؛ رغبت مردم به خریدهای اینترنتی افزایش یافته است و اداره‌کل پست استان در رابطه با تحویل خریدهای مردم اقداماتی نیز انجام داده است به طوری که در ایام کرونایی شاهد افزایش ۵۰ درصدی مرسوله‌های خرید اینترنتی در استان بودیم.

وی گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار مرسوله پستی در سطح استان آذربایجان شرقی بدون تاخیر به دست مردم می‌رسد و در این زمینه پست آذربایجان شرقی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

وی با بیان این‌که اداره‌کل پست استان آذربایجان شرقی برای فروش تولیدات تولیدکنندگان در سال «جهش تولید» حمایت همه‌جانبه دارد، اعلام کرد: ار تولیدکننده‌ای که بخواهد محصولات خود را در سطح کشور عرضه کند؛ حمایت می کنیم و محصولات تولیدکنندگان را نیز به دست مشتریان می‌رسانیم.

پوربزرگ در ادامه به بلاتکلیفی ساختمان اداره پست شهرستان اهر اشاره کرد و افزود: متاسفانه در طول ۹ سال گذشته از زلزله ارسباران در رابطه با استقرار اداره پست شهرستان در ساختمان آسیب دیده ، یکسری مکاتباتی انجام شده بود که به جای گره‌گشایی از مشکلات بر مشکلات نیز افزوده شده بود و این گره باعث شد تا اداره پست ساختمانی مستقل نداشته باشد.

مدیرکل پست آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که محل استقرار اداره پست شهرستان اهر در شرایط فعلی جوابگوی نیازها نیست، گفت: اداره پست شهرستان اهر به دلیل داشتن فضای مستقل؛ هر دو سال یکبار  از محلی به محل دیگر نقل مکان می‌کند و در عین حال هیچ یک از محل‌های استقرار از نظر فضای فیزیکی جوابگو نیست.

انتقاد فرماندار اهر از بلاتکلیفی ۹ ساله ساختمان اداره پست شهرستان

رسول خدابخش فرماندار اهر نیز در این جلسه با انتقاد از اینکه ساختمان اداره پست شهرستان از زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران به صورت بلاتکلیف مانده است، اظهار کرد: در جریان زلزله سال ۹۱ بنابر تشخیص گفته بودند به خاطر خسارت زلزله این ساختمان قابل استفاده نیست و بیش از ۹ سال است که اداره پست اهر به صورت اجاره‌نشینی از محلی به محل دیگر نقل مکان می‌کند که برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است.

وی افزود: متاسفانه با گذشت ۹ سال از زلزله منطقه ارسباران، هنوز هیچ‌گونه اعتباری برای مرمت و احیای ساختمان اداره پست شهرستان اهر تخصیص نیافته است و مردم زمان تغییر محل اداره پست دچار سردرگمی می‌شوند.

خدابخش بابیان اینکه سازمان نظام مهندسی؛ ساختمان اداره پست شهرستان اهر را غیرقابل سکونت نمی‌دانند بلکه معتقدند با مرمت می‌توان استفاده کرد، گفت: ساختمان اداره پست اهر بایستی سریع مرمت و مشکلات این اداره و به تبع آن مشکلات مردم نیز حل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر