کد خبر: 1035554
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
به گفته معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تا پایان سال جاری، مدیریت ۱۲ پارک به شهرداری‌های استان تهران احاله خواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با توجه به دستورالعمل‌ها، ضوابط و قوانین مربوطه، کمیته فنی بالاترین مرجع تصویب و تصمیم‌گیری درخصوص اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری است.

سید نقی عزیزی به موضوعات اولویت‌دار کمیته فنی در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که با اولویت در دستور کار است، احاله مدیریت بهره‌وری پارک‌های جنگلی است که تا پایان سال احتمالا ۱۲ پارک واگذار می‌شود. در این خصوص تاکنون موضوع احاله مدیریت هشت پارک جنگلی در کمیته فنی مورد تأیید قرار گرفته و مابقی نیز در حال رسیدگی است. وی طرح‌های مرتعداری را یکی دیگر از موضوعات اولویت‌دار این کمیته بر شمرد و تصریح کرد: در سال جاری ۱۸ فقره طرح مرتعداری در این کمیته مورد بررسی قرار گرفته و تاکنون چهار طرح مرتعداری تصویب و تأیید شده‌است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، عزیزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه کمیته فنی، کمیته‌ای کاملاً تخصصی است، گفت: این کمیته یکی از قدیمی‌ترین مراجع تصمیم‌گیری سازمانی و بازوی فنی مجموعه منابع طبیعی به شمار می‌آید و از آنجایی که تمامی موضوعات فنی، اجرایی، دستورالعمل‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها باید با تأیید این کمیته انجام شود، نقش آن در تصمیم‌سازی‌هایی که در جهت رفع تهدیدات و توسعه منابع طبیعی اتخاذ می‌شود، بسیار با اهمیت است. وی با بیان اینکه این کمیته تمامی طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی را از لحاظ امکان‌سنجی و توجیهات اقتصادی و اجتماعی مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: در این کمیته علاوه بر طرح‌ها و پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، مصوباتی که از کمیته‌هایی همچون کمیته نظارت بر طرح‌های عمومی و عمرانی در خصوص واگذاری معاون یا طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی ارجاع می‌شود، مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار