کد خبر: 1035464
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
در پنجمین همایش ارزیابی مسئولیت‎های اجتماعی شرکت‎های تابعه وزارت نفت، شرکت گاز استان اصفهان، از میان شرکت های تابعه مشارکت کننده، موفق به دریافت تندیس نقره ای گردید.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این دستاورد که با حضور مقام عالی وزارت نفت و مدیران عامل شرکت‎های ملی گاز، نفت، پتروشیمی و پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی، مدیران عامل شرکتهای تابعه وزارت نفت و رؤسا، مدیران و اعضای کمیته‎های مسئولیت‎های اجتماعی در تاریخ 24 و 25 دی ماه بصورت مجازی برگزار گردید و طی آن از شرکت‎های برتر تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در جلسه مجازی همایش مذکور که با حضور اعضای کمیته مسئولیت های اجتماعی این شرکت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س)، مسئولیت های اجتماعی را جزئی از متن دین اسلام عنوان نمود و گفت: عمل به آموزه های دینی سبب ارتقای کیفیت خدمات،کسب محبوبیت و تبدیل شدن به برند است.

سید مصطفی علوی، تصریح کرد: در گذشته وظیفه اصلی هر شرکت  تنها سودآوری و حفظ بقای سازمان بود اما امروزه این دیدگاه تغییر کرده و بسیاری از شرکت ها بر اساس محبوبیتی که کسب کرده اند به برند تبدیل می شوند.

همچنین گازرسانی به شرق استان را نمونه بارزی از عمل به مسئولیت های اجتماعی برشمرد و با اشاره به اینکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی برنامه های متنوع و فعالیت های گسترده ای می توان انجام داد، افزود: تمامی شرکت باید ارکان کمیته مسئولیت های اجتماعی باشد و برای سالهای آتی نیز برنامه های این کمیته ادامه یابد.

وی، با اشاره به اینکه کسب این دستاورد با تکیه بر توانمندی نیروهای داخلی و بدون استفاده از مشاوره دارای جایگاه ویژه است، خواستار توسعه فرهنگ مسئولیت های اجتماعی در سطح شرکت شده و این دستاورد را به پرسنل شرکت گاز استان تبریک گفت.

لازم به ذکر است، در این ارزیابی از میان شرکت های تابعه دارای کمیته مسئولیت‎های اجتماعی ، تعداد97 گزارش پایداری دریافت شده که 49 گزارش آن مربوط به شرکت ملی گاز ایران بوده است. طی این ارزیابی شرکت های پالایش فجر جم، پالایش نفت تهران و پتروشیمی مبین موفق به دریافت تندیس طلا و شرکت های گاز استان اصفهان، پالایش گاز بیدبلند و گاز استان هرمزگان تندیس نقره دریافت نمودند.

در ادامه، پژمان روحی رییس کمیته مسئولیت‎های اجتماعی شرکت گاز استان اصفهان با اعلام اینکه گزارشات عملکرد مسئولیت‎های اجتماعی دربازه زمانی 3 ساله تحت مدل بین المللی GRI-G4 تدوین و ارائه شده گفت: این مستندات  توسط گروهی از اساتید دانشگاهی و خبرگان وزارت نفت مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی، با اعلام اینکه با وجود آنکه سایر شرکت ها با انعقاد قرارداد با مشاور و صرف هزینه های فراوان نسبت به تهیه گزارش های پایداری اقدام نموده اند، افزود: شرکت گاز استان اصفهان با اتکا به توانمندی کارشناسان داخلی شرکت و اعضای کمیته مسئولیت‎های اجتماعی نسبت به اتخاذ رویکردهای مسئولیت‎های اجتماعی اقدام نموده و با جاری‎سازی و پایش آن نسبت به پیشبرد استراتژی‎های سازمان و مسئولیت‎های آن در قبال جامعه اقدام می‎‎نماید و در این مسیر از کلیه همکاران شرکت، اعضای محترم کمیته مسئولیت های اجتماعی تشکر نمود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها