کد خبر: 1035397
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت ارتباط ورزشکاران با روحانیت و حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت: از ظرفیت روحانیت و کارشناسان دین در ورزشگاه ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امشب در دیدار با رییس هیأت کشتی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ارتباط ورزشکاران با روحانیت و حوزه‌های علمیه امری مهم برای تقویت اخلاق و معنویت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فراهم سازی زمینه حضور روحانیت در اردوهای ورزشی افزود: در اردوهای ورزشی از روانشناسانی که تجربه کارهای دینی و مذهبی دارند باید بهره مند شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در اردوهای ورزشی جهت تقویت روحیه مذهبی و پهلوانی امری ضروری بوده و بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی در ورزش گام‌های خوبی برداشته شده است ولی ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد و باید حمایت شوند.

وی تأکید کرد: در کنار حمایت های دولت باید از حمایت های مردمی در تقویت ظرفیت های ورزشی و هدایت دانش آموزان با استعداد در رشته‌های مختلف به سمت ورزش بهره مند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هرچقدر در زمینه ورزش هزینه شود سرمایه گذاری است، هزینه در این زمینه برای تقویت روحیه پهلوانی، دینی و جوانمردی نیز در بین ورزشکاران استان ضروری است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار