کد خبر: 1035384
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
تیم ووشوی بیمه حکمت ارتش برای اولین حضور قدرتمند خود در مسابقات لیگ برتر ووشوی آقایان کشور، مسابقات انتخابی خود را برگزار کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، مسابقات لیگ برتر ووشوی کشور از ۹ بهمن ماه در آکادمی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۱ تیم مطرح کشور برگزار می‌شود که در این دوره از رقابت‌ها تیم بانک حکمت ارتش نیز حضور دارد.
امیر سرتیپ دوم طبسی رئیس هیات ووشوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و همچنین بیمه حکمت صبا برای حمایت از این تیم گفت: با تلاش‌های به عمل آمده، امسال اولین حضور خود را در مسابقات لیگ برتر ووشوی کشور تجربه خواهیم کرد. این اتفاق مبارکی است، چراکه ورزشکاران ارتش در بین تیم‌های لیگ برتر قهرمانان جهان و آسیا حضور خواهند داشت.
کیومرث، ولی زاده سرپرست تیم ووشوی ارتش نیز تصریح کرد: با تایید سازمان تربیت بدنی ارتش این تیم با نام بیمه حکمت ارتش جمهوری اسلامی ایران و به سرمربیگری صادق آئینی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. امیدواریم بتوانیم با اولین حضور خود در بالاترین سطح از مسابقات ووشوی کشور پدیده این رقابت‌ها باشیم.
ولی زاده در پایان اضافه کرد: مسابقات انتخابی ووشو با حضور بیش از ۱۰۰ ساندا کار از نیرو‌های تابعه ارتش در مجموعه ورزشی سازمان تربیت بدنی آجا با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد که درنهایت ۲۰ نفر در ۹ وزن انتخاب شدند و زیر نظر کادر فنی اردوی آماده سازی خود را آغاز کردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار