کد خبر: 1035281
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم از فردا برای قهرمانی استارت خواهد رد.
حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد اظهار کرد: به تیم خودمان تبریک می‌گویم که از دل تیم ما بازیکنانی به عنوان تیم منتخب AFC انتخاب می‌شوند. اول به تیم و این نفرات تبریک می‌گویم. ما پرسپولیس هستیم و باید همیشه بهترین باشیم، اما بدخواه هم داریم و این طبیعت فوتبال است. یک سری عوامل درونی و بیرونی وجود دارد، اما ما باید محکم و استوار به کار خودمان ادامه بدهیم و به هدف خودمان برسیم. ما پرسپولیسی هستیم که چهار دوره قهرمان شده‌ایم و باید برای پنجمین بار این تکرار شود که تیم ما ابدی شود.

وی افزود: در هفته گذشته تیم ما خیلی آرامش نداشت. از مسئولین و مدیریت می‌خواهم این آرامش را به تیم تزریق کنند. تیم ما با آرامش به هدف‌های بزرگ خواهد رسید. دوست دارم تصیمات منطقی درباره تیم پرسپولیس بگیرند.

او درباره تیم فوتبال فولاد خوزستان هم گفت: فولاد تیم قابل احترامی است و اگر به آمار گل‌های زده این تیم نگاه کنید، نزدیک به ۴۰ درصد گل‌ها روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده است که نشان می‌دهد آن‌ها روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند. ما نباید به این تیم ضربات ایستگاهی بدهیم و بعد هم باید روی ضربات ایستگاهی به خوبی این تیم را کنترل کنیم. در مجموع فولاد جنگجو، دونده و قابل احترام است، اما ما پرسپولیس هستیم و نشان دادیم کار‌های بزرگ کرده‌ایم و با توجه به گل‌هایی که فولاد خورده، راه‌های گلزنی را شناسایی کرده‌ایم و حتی روی آن دقایقی که در آن فولاد گل دریافت کرده هم تمرکز کرده‌ایم. این موضوع ایده‌های خوبی به ما داده است. ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه بازی فردا را به سود خودمان رقم بزنیم.

مطهری ادامه داد: همیشه دوست دارم صحبت‌های فنی انجام بدهم، اما گاهی نیاز است شما صحبت‌هایی درباره برنامه‌ریزی هم شرایط انجام دهید. کادر ما همیشه از برنامه‌ریزی سازمان لیگ تمکین می‌کند، اما با توجه به برخی صحبت‌های برخی مربیان فکر می‌کنم این برنامه‌ریزی کمی برای ما فشرده شد با این حال جای بهانه نیست و ما باید قوی و با صلابت کار کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم راه قهرمانی را برای خودمان هموارتر کنیم. با این حال انتظار داشتیم سازمان لیگ با توجه به صحبت برخی مربیان این صحبت‌ها را انجام ندهد، اما در هر صورت ما تمکین می‌کنم. امیدوارم پرسپولیس واقعی را از فردا ببنید و از فردا برای قهرمانی استارت خواهیم زد. از مسی پرسیدند این موفقیت‌ها را یک شبه به دست آوردی؟ او گفت بله، یک شبه به دست آوردم، اما این شب ۱۷ سال و ۱۱۴ روز طول کشید. پس بنابراین اگر پرسپولیس چهار سال متوالی قهرمان می‌شود، زحمات زیادی کشیده شده است. افراد زیادی کشیده شده است. در یک سال اخیر هم زحمات زیادی کشیده شده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره اینکه چرا پرسپولیس نتوانسته برتری خود را حفظ کند، گفت: این یک واقعیت است و نباید از زیر بار این مسئولیت خودمان را خارج کنیم. تمهیداتی دیده‌ایم و باید تمرکز بالایی داشته باشیم. اینکه توپ را در اختیار داشته باشیم و اجازه ندهیم حریف موقیت ایجاد کند بسیار مهم است. ما در حال کار هستیم تا دیگر به این مشکلات بر نخوریم.

او درباره عملکرد احمد نوراللهی در داربی هم گفت: ما مربیان همیشه با این چالش‌ها نظیر آرایش تیمی و فرم بازی، تعویض روبه‌رو هستیم. بعد از بازی‌ها هم خیلی‌ها راحت می‌نشینند و کارشناسی می‌کنند. احمد نوراللهی بسیار توانمند بازی کرد و وظایف خود را اجرایی کرد. مدل جاگیری او را در بازی ببینید. اما کارشناسان آن صحنه‌ای را می‌بینند که نوراللهی ضربات و موقیت گل را از دست داده است. همین که او در موقیت گل قرار می‌گیرد یعنی وظایف خود را به درستی انجام داده است.

مطهری در ادامه درباره اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای جذب مهدی ترابی داره است یا خیر، گفت: اینکه مهدی ترابی بازیکن توانمندی است، شکی نیست. ما همه زوایای نقل‌وانتقالات را رصد می‌کنیم، اما الان هفته نهم است و ان‌شاءالله با مدیریت باشگاه هماهنگ می‌کنیم و در پست‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داریم اقدام کنیم. باید در بخش حمله خودمان را تقویت کنیم. باید ببینیم شرایط قرارداد ترابی در قطر چطور است.

او همچنین درباره اعتراض نیمکت‌ها به داروی هم گفت: نمی‌خواهم درباره نیمکت تیم‌های حریف صحبت کنم، اما این یک حربه شده است که خیلی از تیم‌ها با استفاده از این که شرایط را بهم می‌زنند و روی نیمکت شلوغ می‌کنند، داوران را تحت تاثیر قرار می‌دهند و این واقعیتی است که نمی‌شود آن را پنهان کرد. منظورم تیم فولاد نیست. در لیگ ما برای بعضی از تیم‌ها چینن اتفاقی رخ می‌هد. از داوران خواهش می‌کنم با اقتدار قضاوت کنند و نیمکت‌ها را کنترل کنند و شجاعت لازم را داشته باشند. این شجاعت باعث می‌شود داوران در مسیر پیشرفت قرار بگیرند و آن نیمکتی که به خود اجازه می‌دهد شلوغ کنند، دیگر چنین کاری نکنند. زمانی که نیمکت‌ها به این باور برسند که با این حربه می‌توانند از داور امتیاز بگیرند، این اتفاقات رخ خواهد داد.

مطهری در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا به مهدی‌خانی کمتر بازی داده شده است، گفت: خیلی‌ها از شرایط فنی تیم ما اطلاع ندارند. مهدی‌خانی دیر به تیم ما ملحق شد. او بازیکنی دونده و خوب است و توانایی خود را در تیم ملی امید نشان داده است و ما هم با توجه به توانایی‌هایش او را جذب کردیم، اما چون دیر به تیم ما آمد و دچار مصدومیت بود کم کم شرایط بهتری پیدا می‌کند و در بازی‌های آینده از مهدی‌خانی از او استفاده می‌کنم.

او در پایان درباره راداشوویچ هم گفت: رادوشوویچ حرفه‌ای است و کاملا در اختیار کادر فنی است و مشکلی با او نداریم. سخنگوی باشگاه درباره او صحبت کرده است. فکر نمی‌کنم او با مدیریت هم مشکل داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار