کد خبر: 1035216
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درباره آلودگی هوای پایتخت و اقدامات لازم برای حل این معضل توضیحاتی داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، اظهار کرد: در کارگروه آلودگی هوا اقدامات مختلفی برای کاهش آلودگی هوا در این مقطع انجام شد که مهم‌ترین آن توقف فعالیت‌های عمرانی بود و برای انجام این فعالیت‌ها درخواست زیادی وجود دارد و روز دوشنبه باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: بعد از عبور از پیک آلودگی هوا باید به سمتی حرکت کنیم و برنامه ریزی‌هایی انجام دهیم تا اقدامات به صورت پایدار و اثر ماندگارتر و موثرتری بر کاهش آلودگی هوا داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اقدامات پایداری که ظرف روز‌های آینده درباره آن‌ها برنامه ریزی می‌شود، گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به ممنوعیت دائمی مصرف سوخت‌هایی مثل مازوت، نفت سفید و گازوئیل در تمامی صنایع، تعیین روش‌های تشویقی برای تبدیل موتورسیکلت‌های آلاینده به سیستمی که حداقل آلایندگی را دارند و اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده، جابه جایی و تغییر کارخانه‌ها و صنایعی که تأثیر بسزایی در آلایندگی در پایتخت دارند، اشاره کرد.

چراغعلی خاطر نشان کرد: درباره نحوه و چگونگی اجرای این اقدامات برنامه ریزی‌های لازم انجام خواهد شد تا بتوانیم اقدامات پایداری را برای کاهش آلودگی هوا انجام دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار