کد خبر: 1035208
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
دیوارنگاره شهید مدافع حرم محمدکامران در شبی که دوستانش خاطراتش را ورق زدند در پاسداشت پنجمین ساگرد عروجش در بلوار قیام تهران رونمایی شد.

سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: شامگاه پنج شنبه ۲۵ دی ماه رهگذرانی که در حال عبور از بلوار قیام بودند با شنیدن نوای سرود نوجوانان بسیجی متوجه شدند یادمانی از شهید مدافع حرم در حال برگزاری است.شنیدن نوای حماسه با همخوانی نوجوانان نگاه ها را سوی دیوارنگاره شهید که از بلندای ساختمان رو نمایی شده بود خیره میکرد و اشک را از چشمان همگان جاری. وقتی نوای مدیحه سرایی امام حسین علیه السلام و حضرت زهرا فضا را پر کرد دست ها به ضرب آهنگ به سینه ها آشنا شدند و قدم ها سوی مسجد روان شدند. در مسجد حوری هم‌رزمان،دوستان و خانواده شهید شب خاطره گویی برگزار کردند.

یکی از همرزمانش میگوید محمد خیلی آرام و ساکت بود. کم حرف می زد و کم می خورد و کم می خوابید . گاهی افکار بلند و طرحهای خوبی که می داد فرماندهان را به فکر وامی داشت و بعد می دیدند که حرف محمد درست است. خیلی در اعمال و رفتارش دقت می کرد. و اگر کسی احتیاج به کمک داشت اولین کسی که داوطلب می شد محمد بود. در راه خدا ثابت قدم بود و کارها و رفتارش خدایی بود . این بزرگترین امتیازی بود که محمد در خود داشت. چون وقتی تمام کارهایمان فقط برای رضای خدا باشد قدرت تصمیم گیری بالا می رود و راحت تر می توانیم راه و هدفمان را انتخاب کنیم و دیگر از مرگ هراسی نداریم و کمتر گناه انجام می دهیم. بعضی ها می گویند خیلی سخت است به احکام الهی عمل کنیم اما من می گویم شهدا توانستند ماهم اگر بخواهیم می توانیم به احکام خدا عمل کنیم و رفتار و اعمال زشت را از خودمان دور کنیم. و باید توفیق خوب بودن را ازخدا و ائمه اطهار علیهم السلام بخواهیم. با توسل و توکل ان شاء الله ما هم بتوانیم خود را اصلاح کنیم تا جامعه از بدی ها اصلاح شود.


براساس این گزارش پنجمین سالگرد شهید محمدکامران روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ساعت: 10تا12 صبح بر سر مزارش در قطعه مدافعان حرم بهشت زهرا برگزار میشود.همچنین مراسمی ساعت: 16 تا 17 همان روز مقابل منزل شهید در بلوار قیام برگزار است.

از دیوار نگاره شهید مدافع حرم تا شب خاطره

از دیوار نگاره شهید مدافع حرم تا شب خاطره

از دیوار نگاره شهید مدافع حرم تا شب خاطره

از دیوار نگاره شهید مدافع حرم تا شب خاطره

از دیوار نگاره شهید مدافع حرم تا شب خاطره

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار