کد خبر: 1035137
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۹۳ میلیون و ۵۳۶ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و ۲ میلیون و ۲ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۳ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۵۵۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۲ هزار و ۴۵۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۶ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۱۴۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳۰ هزار و ۴۵۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۳ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۴۱۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۹۷ هزار و ۹۹۴ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۵ هزار و ۶۷۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۵۰۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۱ هزار و ۹۵۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۸ هزار و ۶۵۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۱۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۷ هزار و ۱۶۰ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۸۱۶، ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۲۵۸، ۲ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۶۷۰، ۲ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۸۰۱ و ۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۶۷ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۴ هزار و ۱۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۴ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۱۱۹، ۱۰ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۷۳۸ و ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۰۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار ویروس کرونا در جهان +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار