کد خبر: 1035124
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
امام جمعه کوهنانی:
حجت الاسلام آروانی، با تأکید بر احساس مسئولیت بیشتر معلمان نسبت به تحصیل مجازی دانش آموزان، گفت: اختصاص وقت کافی برای تقویت کیفیت آموزشی دانش آموزان ضروری است.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام حسن آروانی،امروز(26دی)  در دیدار معاون آموزشی اداره آموزش پرورش و کارشناسان این معاونت با موضوع فعالیت در شبکه شاد، اظهار داشت: باید برخورد با دانش آموزان تکریم اخلاقی و بدور از تبعیض باشد.

امام جمعه کوهنانی بیان کرد: معلمین از باز نشر و کپی برداری خود داری کنند و شخصاً تولید محتوا مناسب درسی داشته باشند.

وی عنوان داشت: در بررسی عملکرد و امتحانات مجازی دقت شود تا موجبات تضییع حق دانش آموز و محرومیت از انتخاب رشته مناسب فراهم نگردد.

حجت الاسلام آروانی تأکید کرد: شایسته است معلمان با سعه صدر در فضای مجازی پاسخگوی سؤالات و رفع اشکال دانش آموزان باشند تا به کیفیت آموزشی ضربه زده نشود.

وی در ادامه تصریح کرد: باید در امتحانات از طرح سؤالات اینترنتی خودداری شود و سؤالات و امتحان به شکلی باشد که توانمندی دانش آموز فهمیده شود.

امام جمعه کوهنانی عنوان کرد: نظم در فعالیت، کیفیت مناسب تدریس و اختصاص وقت کافی برای تقویت کیفیت آموزشی دانش آموزان وظیفه سازمانی و لازمه دستورات دینی اخلاقی قانونی است.

حجت الاسلام آروانی اظهار داشت: حب بغض شخصی و جناحی نباید در فعالیت و رفتار در این محیط و جایگاه  مقدس دخالت داده شود، زیرا موجب حق الناس بی انگیزه و بی اعتماد شدن دانش آموزان می گردد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار