کد خبر: 1035083
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
مدیر دفتر شواری سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان:
حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه نماز جمعه سنگر مقاومت و تفکر است، گفت: دل‌های مردم را به یکدیگر نزدیک‌تر کرده و در کنار آن نیز آگاهی سیاسی و اجتماعی ویژه‌ای به نمازگزاران می‌دهد.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، امروز25 دی در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان خرم آباد، با بیان اینکه  نماز جمعه عامل وحدت آفرین است، اظهار داشت: نماز جمعه می تواند وحدت بین المللی مسلمین را تقویت کند و پیام جهان اسلام و تمدن سازی اسلامی را انتقال دهد.

مدیر دفتر شواری سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با بیان اینکه نماز جمعه سنگر مقاومت و تفکر است، افزود: نماز جمعه به دلیل ویژگی خاصی که دارد دل‌های مردم را به یکدیگر نزدیک‌تر کرده و در کنار آن نیز آگاهی سیاسی و اجتماعی ویژه‌ای به نمازگزاران می‌دهد.

وی با بیان اینکه فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تمدن سازی اسلامی را ترسیم می کند، خاطر نشان کرد: رسانه نماز جمعه نقشی اثر گذار در گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب دارد.

حجت الاسلام حقیان افزود: هم اندیشی و هم افزایی اعضای ستاد نماز جمعه به گفتمان سازی فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در بيانيه گام دوم انقلاب از طریق رسانه نماز جمعه مورد تاکید است.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در ادامه ضمن مفهوم شناسی و باید ها و نباید های کار تشکیلاتی و اهمیت آن در پيشبرد اهداف به تشریح ساختار اجرایی ستادهای نماز جمعه پرداخت و بر هم اندیشی و هم افزایی اعضای ستاد نماز جمعه تاکید کرد.

گفتنی است، جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان خرم آباد با موضوع تشریح ساختار جدید ستاد های نماز جمعه کشور و بحث و تبادل نظر در مورد فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد برگزار شد. 

 دراین جلسه پس از گزارش رییس ستاد نماز جمعه خرم آباد از روند برگزاری نماز جمعه در دو هفته گذشته و تبادل نظر اعضای ستاد در مرتفع کردن نواقص و آماده سازی هر چه بیشتر مصلای نماز جمعه تصمیماتی اتخاذ شد. 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار