کد خبر: 1034960
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
دادستان کرمان گفت: پنج نفر از مدیران آب و فاضلاب به دلیل ترک فعل در تامین آب آشامیدنی سالم در جیرفت و عنبرآباد احضار شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره ورود مدعی العموم به موضوع تامین آب آشامیدنی سالم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، گفت: در پی گزارش واصله از سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر ترک فعل برخی ازمدیران در موضوع تامین آب آشامیدنی سالم در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و پنج نفر از مدیران استانی و شهرستانی آب و فاضلاب احضار شدند.

دادخدا سالاری افزود: در گزارش سازمان اطلاعات سپاه به موضوعات ترک فعل مدیران آب و فاضلاب در تامین آب آشامیدنی سالم اشاره شده است که رسیدگی تخصصی به این موارد در معاونت حقوق عامه دادسرای کرمان دنبال و مدیران مقصر در این رخداد، احضار شدند.

وی با اشاره به این مطلب که براساس پیگیری‌های تخصصی دستگاه قضایی تخصیص اعتبار برای تامین آب آشامیدنی سالم از سد جیرفت مطرح و دنبال شده است، خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت نیز سالم سازی مخازن و تصفیه خانه‌های آب این دو شهرستان مورد تاکید و نظارت دستگاه قضایی قرار گرفته است.

دادستان کرمان ضمن بیان اینکه برخورد با هرگونه ترک فعل مدیران از اولویت‌های مورد نظر قوه قضاییه به شمار می‌رود، عنوان کرد: در راستای تامین آب سالم آشامیدنی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، احدی از قضات با دستور مستقیم دادستان کرمان مسئول پیگیری و نظارت دقیق بر موضوع شده است.

وی تاکید کرد: بنا بر دستورات اکید ریاست قوه قضاییه از این پس ترک فعل مدیران در انجام مسئولیت‌های قانونی خود به صورت ویژه تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار