کد خبر: 1034846
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت ۲۵ کارگروه در خصوص برنامه‌های دهه فجر در این استان خبر داد.
جوان آنلاین: حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد دهه فجر البرز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: در این استان تعداد ۲۵ کارگروه به صورت تخصصی در زمینه برنامه و فعالیت‌های ایام‌الله دهه فجر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: امروز دومین جلسه ستاد دهه فجر استان با حضور رؤسای کارگروه‌ها با اعلام گزارش ده نفر از رؤسا برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به فعالیت کارگروه نظارت و ارزیابی البرز برای نخستین بار در کشور بیان کرد: وظیفه این کارگروه نظارت بر فعالیت ۲۵ کارگروه متخصص در زمینه دهه فجر است که در پایان دهه فجر از کارگروه‌های فعال تقدیر می‌شود.

وی اهمیت مراسم دهه فجر را در مردمی بودن این مراسم خواند و تصریح کرد: از برکت جمهوری اسلامی ایران، همه سال حضور مردم همیشه در صحنه بیش از پیش می‌شود و تمامی سعی ما بر این است تا راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حداکثری مردم برگزار شود، اما نتیجه برگزاری این مراسم متوجه نظر نهایی ستاد ملی کرونا است و با این وجود امیدواریم کرونا مانع از برگزاری مراسم نشود.

مردمی بودن ویژگی مراسم ایام‌الله دهه فجر

روحی‌یزدی ویژگی مراسم ایام‌الله دهه فجر را در برگزاری جشن‌ها مردمی بودن و به صورت تبیینی و تحلیلی بیان کرد.

وی در خصوص محل تجمع روز ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: در شهر کرج محل تجمع تغییر نکرده و بلوار جمهوری است و جایگاه هم در لاین شرقی میدان جمهوری قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: شرایط کشور اگر در بهمن ماه نامناسب باشد و به صورت کشوری تصمیم بر عدم برگزاری مراسم در روز ۲۲ بهمن اعلام شود، ما هم تابع ستاد ملی کرونا هستیم، اما با این وجود تمامی برنامه و طراحی‌های ما همچون سال گذشته است.

وی استفاده از ظرفیت حداکثری فضای مجازی را در اعلام برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مهم خواند و متذکر شد: امیدواریم افراد متخصص در زمینه اینفوگرافی و موشن گرافی در انجام فعالیت‌های فرهنگی به ویژه دهه فجر یاری‌گر ما باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار