کد خبر: 1034819
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: سند تحول قضایی زمانی ارزشمند می‌شود که به اجرا درآید و همکاری دولت و مجلس را احتیاج دارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: غلامحسین اژه‌ای معاون اول رییس قوه قضاییه در مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: وضعیت جهان و تجربیات گذشته و ارتقای توان علمی ایجاب می‌کرد تا در گام دوم تحولاتی در بخش‌های مختلف قوه قضائیه در راستای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی تهیه کنیم و سریعتر و کم هزینه‌تر پیش رویم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به مقصود نیازمند سند تحول بودیم و از همه صاحب نظران رشته‌های مختلف استفاده شد تا این سند تدوین شود و راه برای ارتقای سند باز است.

اژه‌ای گفت: این سند زمانی ارزشمند می‌شود که به مرحله عمل درآید و برای آن اقدامات عملی احتیاج است و برای نوشتن برنامه‌ها در راستای تحقق سند بازهم از مردم، نخبگان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های جدید و ارائه خدمات بصورت الکترونیک اهمیت بسیاری دارد گفت: در ادامه کار مراحل قبل از جوانان دلسوز کمک گرفتیم و امروز تعداد کثیری از اقداماتی که برای پیشبرد سند اهمیت دارد فراهم شده و درحال اجرا است.

اژه‌ای بیان کرد: همکاری دولت و مجلس در راستای پیشبرد این سند اهمیت دارد و اگر دولت و مجلس همکاری نکنند این سند اجرایی نمی‌شود.

معاون اول رییس قوه قضاییه ادامه داد: همچنین سمن‌ها و نخبگان هم برای تحقق این سند باید وارد میدان شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار