کد خبر: 1034815
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
دربی ۹۴ در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که مثل دربی‌های گذشته نام دو مهاجم جوان از دو تیم در بین گلزنان این بازی نیز وجود داشت.
دربی ۹۴ با همه حواشی و حساسیت‌هایی که داشت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا این مسابقه دو تیم هم مثل اکثر دیدار‌های گذشته آن‌ها برنده نداشته باشد. اما این دربی بر خلاف خیلی از دیدار‌های گذشته پُر بود از صحنه‌های جذاب و موقعیت‌های فراوان.

این بازی ۴ گل و ۴ گلزن داشت که در بین آن‌ها نام مهدی قائدی و مهدی عبدی، دو مهاجم جوان از دو تیم نیز به چشم می‌خورد. مهاجمان جوانی که پیش از این گلزنی در دربی را تجربه کرده بودند و در دربی ۹۴ یکبار دیگر آن‌را تکرار کردند.

در روز‌هایی که بهترین مهاجمان خوب ایران مثل طارمی، آزمون، کاوه رضایی، انصاری فرد و جهانبخش در لیگ‌های معتبر خارجی بهترین عملکرد را دارند تا خیال سرمربی تیم ملی بابت داشتن مهاجمان قابل اعتماد و بین المللی در بازی‌های بزرگ آسوده شود، در لیگ برتر نیز این دو جوان حدوداً ۲۱ ساله خوش می‌درخشند و با گلزنی در بازی‌های بزرگ خیال تیم ملی را بابت وجود ذخیره‌های طلایی و مطمئن برای سال‌های آینده نیز آسوده کرده‌اند.

مهدی عبدی دیروز یکی از بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس بود که بازی خوبش را با زدن یک گل تکمیل کرد و مهدی قائدی هم دیروز در حالی با گل طلایی و دقیقه ۹۳ خود از شکست نجات داد که به خاطر نوع بازی آبی پوشان به جز همان یک صحنه، هرگز در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ نشده بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار