کد خبر: 1034736
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
دو برادر که فروشنده لباس را به خاطر گرفتن تخفیف به قتل رسانده‌اند به مرگ محکوم شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چهارم مرداد‌سال‌۹۸، مأموران پلیس ورامین از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به صاحب یک مغازه فروش لباس مردانه بود که در جریان درگیری با دو برادر با ضربه چاقو زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی‌ها فوت کرده بود.

با انتقال جسد افشین ۳۷‌ساله به پزشکی قانونی، دو برادر به نام‌های حامد و حمید تحت تعقیب قرار گرفتند تا اینکه چند روز بعد از حادثه شناسایی و بازداشت شدند. متهمان به پلیس‌آگاهی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند. حامد ۳۹‌ساله که چندین سابقه کیفری داشت و به تازگی از زندان آزاد شده بود، با اقرار به قتل گفت: روز حادثه برای خرید لباس به مغازه افشین رفتم، اما سر قیمت لباس با هم درگیر شدیم. در آن درگیری افشین با میله آهنی حمله کرد و مرا از مغازه بیرون انداخت. من که از رفتارش عصبانی شده بودم چوب و چاقو برداشتم و به طرف مغازه‌اش رفتم.

متهم در خصوص قتل گفت: وقتی افشین مرا دید لباس‌هایش را در آورد و چند ضربه با میله آهنی به من زد. من هم دست به چاقو شدم، اما می‌خواستم کتفش را بزنم که یکباره حرکت کرد و چاقو به شاهرگش برخورد کرد.

او درباره شرکت برادرش در درگیری گفت: باور کنید برادرم در قتل نقشی نداشت. آن روز پسرم همراهم بود. وقتی درگیری بالا گرفت او از مغازه بیرون رفت و برادرم را‌که کمی آن طرف‌تر قصابی داشت صدا کرد. برادرم وارد درگیری شد، اما ضربه‌ای به مقتول نزد. با ثبت اظهارات متهم، برادر ۳۵‌ساله او نیز تحت بازجویی قرار گرفت، اما با تأیید اظهارات برادرش جرمش را انکار کرد. دو متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به اتهام مشارکت در قتل راهی زندان شدند و پرونده روی میز هیئت قضایی شعبه‌دوم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.
در جلسه رسیدگی اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. در ادامه حامد با اقرار به قتل از خودش دفاع کرد، اما برادرش بار دیگر جرمش را انکار کرد. در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده دو برادر را به قصاص و به خاطر جراحات وارد شده به پرداخت دیه محکوم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار