کد خبر: 1034547
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
نماینده بروجرد در مجلس اظهار داشت: موافقت مجلس با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مشروط به اصلاح ساختاری آن است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از وابستگی بودجه تقدیمی دولت به فروش نفت گفت: رهبری بارها تاکید داشتند که باید بودجه به نحوی تدوین شود که کمترین وابستگی را به نفت داشته باشد و در بیانات خود فرمودند باید در چاه های نفت را ببنیدیم چرا که دشمن اگر احساس کند ما به نقطه ای وابسته ایم، از همان نقطه به ما ضربه می زند، اما باز هم این تفکر در کشور حاکم است و متاسفانه رئیس جمهور به ایراد مجلس به پیش بینی فروش 2 میلیون و 300 هزار بشکه ای دولت انتقاد می کند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور؛ کشور نیاز به بودجه واقعی دارد، این چه نوع بودجه نویسی است که دولت از فقرا می گیرد و در اختیار متمکنین قرار می دهد؟ چرا مالیات بر خودروهای لوکس، هنرمندان و درآمدهای بالای کنسرت ها حذف می شود؟ و چرا مالیات برخی از مشاغل نظیر مشاغل خدماتی که در شمال شهر خدمات می دهند محاسبه درستی نشده است؟

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم ایران تاکید کرد: آینده، آینده روشن و پرفروغی است و باید توجه کرد که انتقادها در کنار ملاحظات مطرح شود و نکات مثبت و نیمه پر نیز دیده شود و مردم را ناامید و مأیوس نکنید.

وی با اشاره به ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت، لازم است یاد و خاطره حضرت آیت الله مصباح یزدی فقیه انقلابی را گرامی بدارم. کسی که در شرایط سخت کنار انقلاب بود و آبرویش را برای انقلاب هزینه کرد. در ایامی که همه مصلحت اندیشی کرده و سکوت کردند و با استناد به فرمایش حضرت امیر که فرمودند در ایام فتنه باید سکوت کرد، مصلحت اندیشی می کردند و حرفی نمی زدند، مرحوم آیت الله مصباح با شجاعت پای انقلاب ایستادند و مصداق بارز یک فرد انقلابی بودند که گوششان به فرمان رهبری بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار