کد خبر: 1034544
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
در حالی که تیم‌های شرکت کننده در لیگ دسته یک تکواندو مشخص و ثبت نام به پایان رسیده بود، اما مسئولین تیم پرافتخار مقاومت تمام تلاش خود را برای نام نویسی و حضور در این دوره‌ها از رقابت‌ها انجام دادند که در نهایت ثمربخش بود و این تیم عرصه را برای رقبایش خالی نگذاشت.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری تکواندو پلاس، با توجه به اینکه قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک تکواندو به دلیل برخی مسائل همزمان با رقابت‌های لیگ برتر انجام نشد، مسئولین تیم مقاومت فرصتی بدست آوردند تا بتوانند تمام تلاش خود را برای حضور در جام نقش جهان انجام دهند.

مسئولین این تیم در آخرین فرصت ممکن توانستند حضور خود را قطعی کنند تا بار دیگر جام نقش جهان شاهد شرکت پرافتخارترین تیم در مسابقات باشد.

طبق اعلام علی اشرف قنبری سرمربی تیم مقاومت، با توجه به اینکه باشگاه‌ها مجوز تمرین نداشتند، بچه‌ها آمادگی لازم را ندارند و در حد مرور تکنیک و تاکتیک‌ها آماده هستند که آن هم به صورت مجازی تمرین کردند و به همین خاطر هنوز ترکیب تیم مشخص نشده است.

وی تاکید دارد تمرینات هوگوپوشان در حد عالی و قابل قبول برای مبارزه نخواهد بود و قطعا سطح آمادگی و کیفی لیگ امسال با سنوات گذشته متفاوت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار