کد خبر: 1034485
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان :
حجت الاسلام والمسلیمن «رمضانعلی معتمدی» گفت: سند چشم انداز 1404 و شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد شهرستان های استان اصفهان با حضور مدیر کل ،معاونین و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آران و بیدگل ، اردستان ، برخوار، تیران و کرون ، خورو بیابانک ، دهاقان ، شهرضا ، نایین و نطنز بررسی شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مبنا و اصل برای برنامه براساس برنامه ششم توسعه است، مأموریت اصلی ما در اداره کل و شهرستان ها این دو کار است، و لازم است برنامه هایی که برای فرهنگ و هنر استان داشته باشیم ،برنامه های توسعه ای باشد.

وی تأکید کرد توسعه در برش های مختلف است و لازم است زیر ساخت های فرهنگ و هنر را رصد و پالایش کنیم تا بعد نیازها را تشخیص داده و پیگیری نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: یک برنامه کلان برای استان است ، یک سیاست کلی و یک برنامه کلان کلی داشته باشیم بعد می تواند این برنامه جزئی تر شود.

وی در پایان سخنان خود به ارزیابی ،عملکرد شهرستان ها به تفکیک شهرستان ها حاضر در جلسه تأکید نمود و گفت :امسال با توجه به شرایط کرونا این ارزیابی عملکرد انجام می شود و امیدواریم تا پایان سال نتایج خوبی به دست آید که مشارکت و همکاری همه در این برنامه بسیار مهم است و برای سال آینده اگر فکر می کنید شاخص ملی لحاظ نشده اعلام تا با تهران مکاتبه و لحاظ گردد.

خاطر نشان می شود سند چشم انداز 1404 و شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد شهرستان های استان اصفهان با حضور مدیر کل ،معاونین و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آران و بیدگل ، اردستان ، برخوار، تیران و کرون ، خورو بیابانک ، دهاقان ، شهرضا ، نایین و نطنز در این اداره کل بررسی شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر