کد خبر: 1034309
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
سرلشکر باقری در مراسم چهلم شهید هسته‌ای:
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر قطعی بودن انتقام خون شهید فخری‌زاده گفت: انتقام این شهید بزرگوار مسیر خود را طی می‌کند و زمان و مکان آن را جبهه انقلاب تعیین خواهد کرد.
سرویس سیاسی جوان  آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح پنج‌شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده اظهار داشت: شهید فخری‌زاده با استقامت و با پایداری با بذل جان مسیر علم و دانش را ادامه داد و یک لحظه پا پس نکشید. وی افزود: شهید فخری‌زاده دو دهه تحت تعقیب شقی‌ترین آدم‌های کره زمین بود. قدرت اطلاعاتی و تروریستی اسرائیل چیز کمی نیست. کسی ۲۰سال تحت تعقیب باشد و این مسیر سخت را پیش برود و یک لحظه قدمش لرزان نشود و بگوید کسی دیگری این مسیر را ادامه دهد. او ثابت‌قدم ایستاد و تا بذل جان این مسیر قدرت را ادامه داد.

باقری با اشاره به وجود شباهت‌هایی در شهادت شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده گفت: نکته‌ای که ارزش این دو شهید را نشان می‌دهد، قاتلان و آمران به قتل این دو هستند که شقی‌ترین اشقیای زمان ما یعنی رئیس‌جمهور امریکا و نخست وزیر اسرائیل این دستور را صادر کردند و این ارزش دو شهید بزرگوار را نشان می‌دهد که چگونه و توسط چه کسانی به طور مستقیم ترور شدند. باقری با بیان اینکه ما امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری دو وظیفه داریم، اظهار داشت: یک وظیفه مجازات آمران و عاملان این جنایت است که مسیرش را طی می‌کند و در زمان و مکان و نحوه‌ای که تشخیص و اقدام آن به دست رزمندگان است، اتفاق خواهد افتاد. وی با تأکید بر قطعی بودن انتقام خاطرنشان کرد: انتقام آن قطعی است، اما زمان و مکان را جبهه انقلاب تعیین خواهد کرد. رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح وظیفه دوم را ادامه راه علمی این شهید بزرگوار عنوان کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار