کد خبر: 1034260
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان:
اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي استان رتبه برتر شاخص هاي اختصاصي گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني وحرفه اي استان اصفهان، با حضور دكتر عباس رضايي استاندار اصفهان و رييس ستاد بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي استان، نعمت الله اکبری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبير جشنواره و جمعي از مقامات استانداري و مديران كل دستگاههاي اجرايي استان از عملكرد سال 1398،  پانزده نهاد اجرايي اصفهان در اين جشنواره تجليل شد.

اين مراسم  به ‌منظور شناسایی و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ‌و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي و نهادينه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي در محل «سالن شماره 3 خانه معلم» برگزار شد.

اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در مجموع شاخص هاي اختصاصي  رتبه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را كسب نمود.

در اين مراسم از آرش اخوان طبسي مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان با اهداء لوح تقدير و تنديس تجليل شد.

گفتني است، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت وبينار از سيد كاظم تجويدي مسئول بازرسي و رسيدگي به شكايات و فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهيد هادي توسلي اداره كل و فهيمه آزادي پور كارشناس اداره آموزش به عنوان برگزيدگان خدمت مجموعه آموزش فني و حرفه اي قدرداني شد.

در قسمتي از متن تنديس كه به امضاء عباس رضايي استاندار و رييس ستاد بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي استان اصفهان و نعمت اله اكبري رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و دبير جشنواره خطاب به آرش اخوان مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان آمده است:‌ تلاش ارزشمند جنابعالي و همكاران محترمتان موجب شده است از طرف ستاد بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي استان به عنوان رتبه برتر شاخص هاي اختصاصي گروه آموزشي، پژوهشي و فرهنگي شناخته و معرفي شويد. اين موفقيت را به جنابعالي و تمام كارمندان شريف آن دستگاه تيريك مي گوييم ....

اين گزارش مي افزايد: اميد است با استمرار و تكاپوي ويژه در سال جهش توليد، موجب ارتقاي كارآمدي دولت تدبير و اميد، رضايت مردم، ايجاد آرامش، دميدن روح اميد در كالبد جامعه و سرافرازي ميهن عزيزمان، ايران اسلامي شويد...

لازم به ذكر است، فرمانداری‌ شاهین شهر و میمه، فلاورجان و گلپایگان فرمانداری‌های برتر در ارزیابی وزارت کشور حایز مقام کشوری شدند. همچنین فرمانداری شهرضا و رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش فرهنگ، ترویج ایثار و شهادت حایز رتبه شدند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر