کد خبر: 1034172
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی در بوشهر با حضور فرمانده کل سپاه
در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر چاه مبارک استان بوشهر افتتاح و راه‌اندازی شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: فرمانده کل سپاه در آیین بهره‌برداری از بیمارستان شهید سلیمانی، سپاه را سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران توصیف و بیان کرد: مردم برای سپاه بسیار مقدسند، نور چشمند و پیشمرگی برای آن‌ها و برای حفظ آبرو و نوامیس این مردم و برای پیشرفت و امنیت این مردم معانی مقدسی است که سپاه در جست‌وجوی آن است.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: هیچ منتی بر مردم نیست و خدمتگزاری به این مردم یک وظیفه و مأموریت دائمی است. این دستور فرمانده عظیم‌الشأن ما است که بی‌دریغ و بدون منت و اذیت در صداقت و با اخلاص در خدمت این مردم باشیم.

همچنین در این مراسم فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز گفت: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک‌رسانی و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سردار تنگسیری افزود: ما در این بیمارستان بهترین تجهیزات درمانی را قرار دادیم و در آینده نزدیک ان‌شاءالله بخش‌های فوق تخصصی دیگر در این بیمارستان راه‌اندازی خواهد شد. فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه یادآور شد: این از افتخارات بزرگ ما است که خودمان را خادم مردم می‌دانیم و همیشه خودمان از مردم می‌دانیم و برای رفع مشکلات مردم همیشه تلاش می‌کنیم.

سردار تنگسیری افزود: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک‌رسانی و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. گفتنی است این بیمارستان شامل بخش‌های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر‌برداری درمانی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با زیر‌بنای ۷۲۰۰ متر مربع در سه طبقه به بهره برداری رسید. بیمارستان شهید سلیمانی برای استفاده عموم مردم این منطقه و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (ره) به استان هرمزگان در سال ۹۰ تأمین و تجهیز شده‌است. از امکانات این بیمارستان بخش‌های سی سی یو، آی سی یو، آی سیو نوزادان، زایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه و سایر بخش‌های درمانی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار