کد خبر: 1034097
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از جذب 42 هزار و 201 مشترک جدید گاز طبیعی طی نه ماهه سالجاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ، سید مصطفی علوی، با بیان اینکه طی نه ماهه امسال بیش از 42هزار مشترک جدید گاز طبیعی به مشترکین استان اضافه شده، عنوان کرد: اشتراک پذیری های صورت گرفته در بخش های مختلف اعم از؛ خانگی، تجاری و عمومی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: اشتراک پذیری جدیدی که در سالجاری انجام شده بیش از 37 هزار و 828 مورد خانگی، 743 مورد صنعتی و 3هزار و 634 مورد نیز مربوط به بخش عمومی است.

مهندس علوی، ضریب نفود گاز طبیعی در استان اصفهان را در حوزه شهری 100 درصد و در حوزه روستایی 99.08 درصد بیان کرد و افزود: استان اصفهان  شامل 110شهر است که تمامی شهرها و تعداد 1060 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی، در ادامه گفت: با توجه به افزایش تعداد مشترکین و برخورداری جمعیت بالای استان  از نعمت گاز طبیعی لازم است تا همه مشترکین عزیز نسبت به رعایت  مصرف منطقی، همکاری لازم را با این شرکت داشته  تا تداوم استفاده  از گاز  در تمامی بخش ها فراهم گردد.

مهندس علوی، منظور از مصرف منطقی و بهینه  گاز طبیعی را  استفاده بجا و مناسب از گاز دانست  و افزود:   در صورت عدم حضور در  منزل، وسیله گرمایشی راخاموش کنیم، یا در ادارات؛ در پایان ساعت کاری و روزهای تعطیل، نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی اقدام شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر