کد خبر: 1034060
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
لئو و راموس در تیررس سیتی و پی‌اس‌جی
غول‌های فوتبال اسپانیا برای حفظ کاپیتان‌های خود کار سختی در پیش دارند. لیونل مسی و سرخیو راموس هر دو بازیکن آزاد هستند و برای ادامه همکاری با بارسلونا و رئال‌مادرید هنوز تصمیم نهایی‌شان را نگرفته‌اند. پیشنهاد‌های وسوسه‌انگیز من‌سیتی و پاری‌سن‌ژرمن سروصدای زیادی به پا کرده و هیچ بعید نیست که به زودی بزرگ‌ترین نقل و انتقالات سال ۲۰۲۱ انجام شود و این دو رقیب در ترکیب یک تیم به میدان بروند.
شیوا نوروزی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سرخیو راموس یکی از وفادارترین بازیکنان کهکشانی‌ها محسوب می‌شود. این مدافع ششدانگ با اینکه پا به سن گذاشته و در آستانه ۳۵ سالگی است،، اما همچنان یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال به شمار می‌رود. سال ۲۰۰۵ بود که ال‌کاپیتانو از سویا به برنابئو آمد تا به بازیکن کلیدی رئال تبدیل شود. طی این مدت راموس افتخارات زیادی از جمله چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده است. منتها قرارداد این بازیکن با رئال در پایان ماه ژوئن تمام می‌شود و او نیز درست مثل مسی می‌تواند به عنوان یک بازیکن آزاد با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شود. این مسئله باعث شده تیم‌های متمول اروپا با خیال راحت پیشنهادهای‌شان را از طرق مختلف مطرح کنند. با این حال رئالی‌ها امیدوارند کاپیتان‌شان به تمدید قرارداد راضی شود. طبق اعلام رسانه‌های اروپایی روخی بلانکو با توجه به سن و سال راموس به او پیشنهاد تمدید یک‌ساله، آن هم با کاهش دستمزد داده است!

دستمزد فعلی این بازیکن ۱۲ میلیون یورو در سال است و طبق ادعای مجری یک برنامه اسپانیایی رئال از او خواسته در قرارداد جدید قید ۲۰ درصد دستمزد فعلی‌اش را بزند. این پیشنهاد باشگاه با واکنش انتقادی رنه راموس، برادر و مدیربرنامه‌های سرخیو مواجه شده است. گفته می‌شود راموس به قرارداد کمتر از دو سال رضایت نخواهد داد و در جلسه برگزار شده بین طرفین رئیس باشگاه گفته است پیشنهاد‌های ارائه شده به راموس را درک می‌کند.

کاپیتان کهکشانی‌ها برای ترک رئال دو گزینه جدی روی میز دارد؛ منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن. سایت ESPN در گزارشی مدعی شده که پپ گواردیولا از مدیران باشگاه خواسته برای نقل و انتقالات تابستانی به فکر تقویت خط دفاع تیم باشند و چه گزینه‌ای بهتر از راموس. سیتیزن‌ها اعتقاد زیادی به این بازیکن دارند و از آنجا که سرخیو بازیکن آزاد است برای به خدمت گرفتن او نیازی نیست رضایت رئال را جلب کنند. تعلل پرز در تمدید قرارداد راموس باعث شده تا پی‌اس‌جی نیز برای استخدام کاپیتان وارد عمل شود. مدعی اصلی فوتبال فرانسه به تازگی تغییراتی در کادرفنی ایجاد کرده و با آمدن پوچتینو به جای توخل باشگاه تلاش می‌کند برای تابستان بازیکنان کلیدی جدیدی را به خدمت بگیرد. گویا دستمزد پیشنهادی ژرمن‌ها راموس را به فکر فرو برده است.

در بحث نقل‌مکان راموس از رئال به پی‌اس‌جی یک نکته مهم وجود دارد و آن اینکه تیم فرانسوی علاوه بر کاپیتان رئال، مسی را نیز زیر نظر گرفته است. لیونل مسی شرایطی مشابه راموس دارد؛ او نیز فعلاً بازیکن آزاد به شمار می‌رود و قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود. ضمن اینکه کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها در تابستان رسماً با باشگاه بر سر ادامه همکاری درگیر شد و تا پای قطع همکاری نیز پیش رفت، اما بند آزادسازی او مانع از این اتفاق شد. لئو که به اجبار در بارسا ماند دل خوشی از مدیران باشگاه ندارد و منتظر برگزاری انتخاب رئیس جدید است تا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. مهاجم ۳۳ ساله از اینکه حس جنگندگی و رقابت در بارسا کمرنگ شده، ناراحت و نگران است و دوست دارد برای تیمی به میدان برود که هم در اسپانیا مدعی اول باشد و هم در اروپا. برنامه معروف ال چرینگیتو در یکی از شبکه‌های اسپانیا مدعی شده که مدیران پاری‌سن‌ژرمن برای جذب مسی وارد عمل شده‌اند.

طبق ادعای مطرح شده، پاریسی‌ها قصد دارند با به خدمت گرفتن همزمان راموس و مسی یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات فوتبالی را به نام خودشان ثبت کنند. با توجه به اینکه ژرمن‌ها یکی از تیم‌های متمول جهان محسوب می‌شوند مشکلی برای پرداخت دستمزد‌های نجومی به این دو نفر نخواهند داشت و بدون شک برای جذب کاپیتان‌ها باید پیشنهاد‌های وسوسه‌انگیزی را مطرح کنند.

منچسترسیتی دیگر تیمی است که برای استخدام لئو حاضر به امضای قراردادی طولانی‌مدت خواهد شد. ستاره آرژانتینی در تازه‌ترین اظهاراتش پس از انجام هفتصد و پنجاهمین بازی برای بارسا پوشیدن پیراهن این تیم را افتخاری بزرگ عنوان کرده تا معلوم شود همچنان باید برای شنیدن تصمیم آخر مسی صبر کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار