کد خبر: 1033993
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در مقایسه با ۹ ماهه مشابه سال قبل مصرف فرآورده‌های توزیع شده در استان اردبیل ۲۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، سید حجت مدنی در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی در خصوص تامین و توزیع فرآورده های نفتی، اظهار داشت: در ۹ ماهه گذشته سال جاری نزدیک به ۵۰۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان اردبیل توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۲۲%(بیست و دو درصد ) و به مقدار ۱۱۰ میلیون لیتر بوده است .

وی از آمادگی کامل و ذخیره سازی مناسب در انبارهای نفت منطقه، از تامین و توزیع سوخت بموقع به مراکز صنعتی ، تولیدی، مجاری عرضه سوخت، کشاورزان و ناوگان حمل و نقل خبر داد.

مدنی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته سال ۹۹، مقدار مصرف بنزین موتور ۳۳,۶%  و نفت سفید با ۸۱%و مصرف نفتگاز ۷.۴%با کاهش همراه بوده که علت این کاهش ، شیوع بیماری ویروس کرونا و کاهش تردد خودرو ها بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به خدمات انجام شده توسط این شرکت در سال جاری، تصریح کرد : متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه به مقدار ۹۰۰ هزار لیتر با همت و تلاش همکاران ساعی منطقه به مصرف کنندگان و جایگاههای سوخت استان ارسال شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر