کد خبر: 1033932
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مرد معتاد چند روز پس از فوت خواهرش راهی خانه‌وی شد و جعبه جواهراتش را سرقت کرد که با شکایت دامادشان بازداشت و روانه زندان شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس‌آگاهی تهران توضیح داد: سوم آذر ماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. وقتی مأموران کلانتری‌۱۲۱ سلیمانیه در محل حاضر شدند، شاکی جزئیات ماجرا را برایشان شرح داد و گفت: چند روز قبل همسرم فوت شد و مراسم خاکسپاری را انجام دادیم. تا چند روز بعد از فوت همسرم بستگان به خانه‌ام آمد و شد داشتند تا اینکه امروز متوجه شدم جعبه جواهرات همسرم که تعداد زیادی طلا و جواهرات به قیمت ۲۰۰میلیون‌تومان داخلش بود سرقت شده است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده برای تحقیق بیشتر به پایگاه ششم پلیس‌آگاهی فرستاده شد. کارآگاهان در اولین گام با بررسی محل سرقت متوجه شدند که سرقت داخلی بوده و از سوی فردی آشنا رقم خورده است. بنابراین برادر زن شاکی به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد.

مرد جوان ابتدا جرمش را انکار کرد و گفت که نقشی در سرقت نداشته، اما در بازجویی فنی به سرقت اعتراف کرد. متهم توضیح داد: مدتی قبل بود که به مصرف مواد اعتیاد پیدا کردم برای همین همسرم طلاق گرفت و مهریه‌اش را اجرا گذاشت.

دادگاه هم من را محکوم به پرداخت مهریه کرد، اما من بیکار بودم و پولی برای پرداخت نداشتم برای همین پس از فوت خواهرم تصمیم به سرقت طلاهایش گرفتم. می‌خواستم طلا‌ها را به پول تبدیل کنم و مهریه را پرداخت کنم. بعد از مراسم خاکسپاری مدام به خانه خواهر می‌رفتم تا اینکه دور از چشم دامادمان طلا‌ها را سرقت کردم و آن را جایی پنهان کردم تا در فرصت مناسب به پول تبدیل کنم که گرفتار پلیس شدم.

با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت طلا‌های سرقت شده کشف و به شاکی تحویل داده شد و متهم نیز به دستور قاضی روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار