کد خبر: 1033930
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
تلاش‌های پلیس برای پیدا کردن مرد ۳۷‌ساله‌ای که دو سال قبل به طرز مرموزی گم‌شده است ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: روز بیست و هفتم دی‌سال‌۹۷ خانواده‌ای در تهران به اداره پلیس رفتند و از گم شدن پسر جوان‌شان به نام مهدی شکایت کردند. شاکی گفت: «پسرم مهدی امروز با برادرش تماس گرفته بود که می‌خواهد همراه یکی از دوستانش به نام پژمان به ویلای آن‌ها در لواسان برود. مهدی گفته بود که پژمان می‌خواهد سگی بخرد و از او خواسته است همراهش برود.» وی ادامه داد: «ما خیال می‌کردیم که مهدی همراه دوستش است، اما وقتی دیر کرد با تلفن همراهش تماس گرفتیم که خاموش بود. پس از این با پژمان تماس گرفتیم که او مدعی شد مهدی در نیمه راه از او جدا شده و خبری از او ندارد.» با این شکایت مأموران به دستور بازپرس جنایی تحقیقات گسترده‌ای را برای پیدا کردن مهدی آغاز کردند، اما هیچ ردی از او نیافتند.

در ادامه خانواده مهدی از پژمان شکایت کردند و مدعی شدند که او در ناپدید شدن پسرشان دست دارد. بدین ترتیب مأموران پژمان را بازداشت و از وی تحقیق کردند، اما وقتی مدرکی برای اثبات جرم او پیدا کردند وی را آزاد کردند.

پژمان در تحقیقات پلیسی گفت: «آن روز با مهدی به ویلای لواسانمان رفتیم و قرار بود سگ بخرم که فروشنده کنسل کرد و ما هم تصمیم گرفتیم به تهران برگردیم. در میانه راه ماشین من داخل برف گیر کرد که از مهدی خواستم کنار خودرو بماند تا من به شهر بروم و زنجیر چرخ تهیه کنم. وقتی برگشتم از مهدی خبری نبود و فکر کردم که به خانه‌شان رفته است.» در حالی که دو سال از ناپدید شدن مرد جوان می‌گذرد و مأموران پلیس هم ردی از او پیدا نکرده‌اند، قاضی مصطفی نیک‌آئین راوری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امورجنایی تهران دستور چاپ عکس وی را صادرکرد تا افرادی که از سرنوشت او اطلاعی دارند موضوع را به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران خبر دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار