کد خبر: 1033870
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سه پایگاه جاده‌ای در شهرستان‌های مشگین‌شهر، کوثر و پارس‌آباد پس از طی مراحل اداری و کارشناسی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عزت‌الله ضربی در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در برخی شهرستان‌ها در حوزه بانک امانات تجهیزات پزشکی انجام شده است،اظهار کرد: تا پایان سال‌جاری، بانک امانات تجهیزات پزشکی در همه شهرستان‌های استان تشکیل و تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در شهرستان‌ها کاری ماندگار است، افزود: با راه‌اندازی این بانک می‌توان به کمک خیرین یاریگر بیماران بود و تجهیزات را به صورت امانتی در اختیار آنها قرار داد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های هلال یکی از برنامه های اولویت‌دار جمعیت هلال احمر کشور است، بیان کرد: تاسیس و راه‌اندازی خانه‌های هلال در روستاها تبدیل به قانون شده است و باید در راستای تشکیل آنها بیشتر فعال بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت این جمعیت در اجرای طرح شهید سردار سلیمانی و طرح ناظران سلامت، ادامه داد: این طرح‌ها و طرح ناظران ارشادی و توصیه‌های بهداشتی جزو طرح‌های مهمی است که در جهت پیشگیری و قطع زنجیره کرونا بایستی همکاری شود.

ضربی گفت: در استان اردبیل هم‌اکنون ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال هستند، این پایگاه‌ها شامل ۱۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه کوهستان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر