کد خبر: 1033841
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
سردار غلامرضا سلیمانی:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سردار سلیمانی یک مصلح جهانی در مقابل اردوگاه شیطانی دشمنان است. حاج قاسم یک انسان آسمانی بود که روی زمین زندگی می کرد و پرورش یافته مکتب اسلام بود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم دومین مرحله آزادی بیش از ۱۰۰۰ زندانی در سراسر کشور، اظهار داشت: در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با بهره گیری از ظرفیت خیرین تعدادی از زندانی ها آزاد شدند.

وی افزود: در مرحله اول در هفته بسیج بیش از ۱۰۰۰ نفر و امروز هم در مرحله دوم بیش از هزار نفر آزاد شدند. سردار سلیمانی یک مصلح جهانی در مقابل اردوگاه شیطانی دشمنان است. حاج قاسم یک انسان آسمانی بود که روی زمین زندگی می کرد و پرورش یافته مکتب اسلام بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز باید ارزش های متعالی شخصیت حاج قاسم را معرفی کنیم که آزادی زندانیان هم در همین راستا است. سنت های حسنه حاج قاسم باید در جامعه و مردم پیاده سازی شود که ریشه در اعتقادات مردم دارد و همیشه مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

سردار سلیمانی گفت: تداوم و استمرار این کار در سال ۱۴۰۰ ادامه دارد و همان طور که رهبری در گام دوم انقلاب نسبت به ایجاد تمدن نوین اسلامی گفته اند با اجرای سنت و منش حاج قاسم تمدن نوین اسلامی، شدنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه آزادی زندانیان هم در راستای کمک مومنانه است که ثواب این کار بسیجیان نثار روح حاج قاسم می شود، تصریح کرد: حاج قاسم تلاش می‌کرد سنت های حسنه نه تنها در کشور بلکه در تمام کشورهای اسلامی اجرا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار