کد خبر: 1033790
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
تحقیقات درباره مرگ مرد سالخورده‌ای که پس از درگیری با برادرش به کام مرگ رفته است ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۲ روز شنبه ۱۳‌دی قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۵۱ یافت‌آباد از مرگ مشکوک مرده سالخورده در یکی از بیمارستان‌ها باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. بررسی‌های مأموران در بیمارستان نشان داد مرد فوت شده که ۶۶‌سال سن دارد چند روز قبل در حالی که حالش بد بوده برای درمان به بیمارستان منتقل شده و در نهایت فوت کرده است.

همچنین مشخص شد مرد فوت شده مدتی قبل به خاطر اختلاف ارثیه با برادرش درگیری داشته که در آن درگیری زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل و پس از بهبودی مرخص می‌شود.

پسر مرد فوت شده با شکایت از عمویش گفت: «خانه‌ای که پدر و مادرم در آنجا زندگی می‌کردند ارثیه پدر بزرگم بود که عمویم اصرار داشت، پدرم آنجا را تخلیه کند تا او آپارتمان چند طبقه جدیدی بسازد. پدرم همیشه مخالفت می‌کرد به همین خاطر با عمویم اختلاف پیدا کرده بود. ۲۸‌آبان‌ماه امسال عمویم به خانه ما آمد و به خاطر همین موضوع با پدرم درگیر شد و پدرم را تهدید کرد که خانه را زودتر تخلیه کند، اما پدرم دوباره با او مخالفت کرد که درگیری آن‌ها بالا گرفت و عمویم پدرم را با مشت و لگد به شدت کتک زد و در آخر هم با چهار پایه آهنی ضرباتی به سر و شکم پدرم زد. در جریان آن پدرم از ناحیه سر و صورت و بدن زخمی شد و همسایه‌ها او را به بیمارستان منتقل کردند. پدرم چند روزی در بیمارستان بستری بود تا حالش بهتر شد و دوباره به خانه برگشت. ما همان روز حادثه از عمویم در کلانتری ۱۵۸‌کیانشهر شکایت کردیم و پرونده ما در حال رسیدگی است، اما چند روز قبل دوباره پدرم به خاطر همان صدماتی که عمویم در آن درگیری به او زده بود حالش بد شد که او را برای درمان دوباره به بیمارستان منتقل کردیم، اما این بار پدرم فوت کرد.» وی در پایان گفت: «من از عمویم به اتهام قتل پدرم شکایت دارم، چون احتمال می‌دهم که پدرم به خاطر همان ضربات قبلی او فوت کرده است.» همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد فوت شده برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین قاضی مصطفی واحدی، عموی شاکی را برای تحقیق به دادسرا احضار کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار