کد خبر: 1033735
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
همزمان با شب شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی:
محفل ادبی و هنری « فصل بیعت» همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، جوتد انصاری رئیس شورای شهر ، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل و جمعی از هنرمندان و شاعران برجسته استان بصورت مجازی و حقیقی در محل فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید سعید اطهر نیاری مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اهداف برگزاری این محفل ادبی و هنری پرداخت و گفت: بزرگداشت مقام حاج قاسم سلیمانی به زبان هنر کمترین کاری بود که می توانستیم در راستای ارج نهادن به ایثار و فداکاری های این مجاهد فی سبیل الله انجام دهیم.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت و نقش هنر در ماندگاری و بین المللی کردن رویدادها و اتفاقات در جهان امروزی اشاره کرد و افزود: در این محفل ادبی و هنری 14 شاعر برجسته  پیشکسوت و جوان استان اردبیل سروده های خود در رصای سردار دلها را ارائه کردند.

اطهر نیاری از رونمایی مجموعه داستان مقاومت تحت عنوان خط سرخ به کوشش دکتر مهرداد جلیلی کیا خبرداد و گفت: در این مراسم نمایشنامه صوتی قسم به زیتون نیز رونمایی شد.

دبیر اجرایی محفل ادبی و هنری فصل بیعت با اشاره به اجرای زنده خوشنویسی وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی در این محفل ادبی بیان کرد: بهمن حیدری از اساتید هنر خوشنویسی استان اردبیل نیز در این برنامه وصیت قسمتی از وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی را کتابت و به حاضرین اهدا کرد.

در پایان محفل ادبی و هنری فصل بیعت از استاد عسگر شاهی و برگزیدگان جشنواره شعر سرباز ولایت تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها