کد خبر: 1033734
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
نائب رئیس مجلس:
نائب رئیس مجلس گفت: تخصیص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق کارآفرینی امید به زودی عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نیکزاد در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: بررسی موضوعات و نیازهای دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت  تعاون در استان اردبیل بررسی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی بیان کرد: تخصیص مبلغ 100 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق کارآفرینی امید به زودی عملیاتی خواهد شد که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

نائب رئیس مجلس گفت: نیازهای مرتبط با این وزارت در استان طی جلسه‌ای با حضور وزیر، معاونین و روسای سازمان این وزارت پیگیری و نهایی خواهد شد و به همین منظور سرمایه‌گذاری شستا در استان و تسریع در انجام تمامی فرایندها و صدور مجوزها مورد تاکید است.

نیکزاد تصریح کرد: تمامی اهداف ما توسعه‌ای و در راستای کمک بی‌شائبه و خدمت بی‌منت به مردم است که در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها بهره جسته و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌شود که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: مجلس به صورت مستمر پیگیر مشکلات و دغدغه‌های اشتغال‌آفرینی است که ارائه تسهیلات به عنوان یکی از راه‌حل‌ها می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که امید داریم همکاری‌های لازم در این زمینه محقق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر