کد خبر: 1033718
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
سرنشینان یک دستگاه رانای سفید که با تیراندازی‌های پی در پی سعی در متوقف کردن سرنشینان یک دستگاه سمند را داشتند، پس از حدود ۱۵ دقیقه تیراندازی‌های وحشتناک، دو سرنشین سمند را به گلوله بستند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بامداد روز گذشته و دقایقی بعد از دستگیری هفت متهم این پرونده جنایی به خراسان گفت: حدود ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه گذشته، سرنشینان یک دستگاه رانا که مسلح به سلاح گرم بودند به سوی دو سرنشین سمند در منطقه منزل آباد آتش گشودند به طوری که تعقیب و گریز وحشتناکی در این محله به راه افتاد. سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربانزاده افزود: پس از مدتی تیراندازی در نهایت راننده خودروی سمند کنترل فرمان را از دست داد و خودرو را به در یک منزل مسکونی کوبید. وی اضافه کرد: در همین حال سرنشینان رانا از خودرو پیاده شدند و آن‌ها را به گلوله بستند و به قتل رساندند.

این مقام ارشد انتظامی که با حساسیت‌های ویژه‌ای پرونده‌های مخلان نظم وامنیت را در استان خراسان رضوی پیگیری می‌کند، در ادامه این ماجرا افزود: به دلیل اهمیت این ماجرا که موجب ایجاد رعب و وحشت در شهروندان و رانندگان شده بود، بی درنگ دستورات ویژه‌ای برای پیگیری موضوع و دستگیری عاملان این جنایت وحشتناک صادر شد و بدین ترتیب گروه زبده‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با نظارت و فرماندهی مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده‌ای را با راهنمایی‌های قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز کردند.
عکس اینستاگرامی چاشنی ۲ جنایت مسلحانه!

این فرمانده سپیدموی که خود تا هنگام دستگیری عاملان جنایت، بر عملیات کارآگاهان نظارت داشت، اضافه کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد که چهار تن از عاملان اصلی جنایت به سوی مرز‌های شرقی کشور گریخته اند و در صورتی که تاخیری در عملیات دستگیری رخ دهد، آن‌ها از مرز خارج می‌شوند بنابراین گروه‌های تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی راهی جاده شدند و در منطقه فیض آباد به کمین قاتلان فراری نشستند.

سردار ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: به محض ورود متهمان به کمین نیرو‌های پلیس، عملیات دستگیری وارد مرحله جدیدی شد و شش تن از عاملان و افراد مرتبط با این پرونده جنایی در یک عملیات ضربتی در کمتر از چهار ساعت دستگیر و به مشهد منتقل شدند.

این مقام باتجربه انتظامی ضمن قدردانی از صدور دستورات ویژه توسط قاضی احمدی نژاد و حضور بامدادی وی در پلیس آگاهی گفت: در همان ساعات اولیه بامداد روز گذشته تحقیقات با حضور قاضی ویژه قتل عمد در اداره جنایی آگاهی آغاز شد و متهمان به صراحت ارتکاب دو جنایت مسلحانه را پذیرفتند.

سردار ابراهیم قربانزاده تصریح کرد: بررسی‌های دقیق نشان داد که ماجرای درگیری‌های فامیلی از گذاشتن یک تصویر دوران کودکی یکی از افراد در صفحه اینستاگرامی شروع و به تهدید و فحاشی کشیده شده است. وی گفت: طبق اعترافات و ادعا‌های ایرج (یکی از متهمان اصلی پرونده) طرف‌های مقابل مدتی قبل پس از حضور پدر ایرج در منزل وی در منطقه الهیه مشهد، اقدام به تیراندازی می‌کنند که همین موضوع به درگیری‌های بیشتر دامن می‌زند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ایرج در تحقیقات مقدماتی همچنین مدعی است که آن‌ها قرار دعوا را در یکی از کافه‌ها گذاشته اند که طرف‌های مقابل سر قرار نیامده اند تا این که بالاخره در محل منزل مسکونی واقع در منزل آباد مشهد قرار دیگری می‌گذارند و بدین ترتیب این حادثه هولناک رخ می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از اعترافات متهمان انواع سلاح کلت، کلاشینکف، وینچستر و بیش از یکصد فشنگ جنگی را که پس از جنایت مسلحانه در یک انباری مخفی کرده بودند، با تلاش کارآگاهان کشف شد و عامل اختفای سلاح‌ها نیز به دام افتاد. وی گفت: تاکنون هفت متهم در این پرونده جنایی دستگیر شده اند که تحقیقات بیشتر در این باره با دستورات قضایی زیرنظر سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس اداره جنایی آگاهی) همچنان ادامه دارد.

سردار قربانزاده با قدردانی از همه کسانی که در دستگیری عاملان این جنایت در کمترین زمان ممکن نقش داشتند اضافه کرد: ریشه یابی انگیزه‌های ارتکاب جنایت مسلحانه و کشف زوایای پنهان این پرونده آغاز شده است.

منبع: خراسان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار