کد خبر: 1033713
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان دراختتامیه سومین جشنواره ملی رسانه ای معلولان مطرح کرد :
دکتر ولی اله نصر گفت: هدف ازبرگزاری این جشنواره بیشتر پیامی است که می‌تواند برای جامعه داشته باشد و آن پیام این است که معلولان نیاز به یک فرصت و امتیاز ویژه نسبت به سایرین افراد جامعه ندارند، ولی باید حقوق حقه خودشان و فرصت برابر به آنها داده شود تا بتوانند از خانه‌های خود خارج شوند و هنرهاو استعدادشان را به منصه ظهور برساند.

به گزارش بهمن توکلی فر خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا که امسال کشور و جهان با آن درگیر است، دست اندرکاران اختتامیه این جشنواره، بر آن شدند که مراسم اختتامیه را با تعداد محدودتری برگزار کنند اما این امکان از طریق شبکه‌های اینترنتی و مجازی در اختیار مهمانان در سراسر کشور قرار داده شد تا بتوانند به صورت زنده این برنامه را مشاهده کنند.

وی در ادامه بیان داشت : نزدیک به ۲۳ استان در این جشنواره از سراسر کشور آثارخود را ارسال کردند که توسط هیات داوران در ۱۴ قالب شامل خبر، داستان کوتاه، عکس خبری و سوژه‌ای، کلیپ و تیزر، گزارش مکتوب، گزارش صوتی و تصویری، گویندگی و فن بیان،  مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی، پوستر، تیتر، دلنوشته و قطعه ادبی، طنز  و کاریکاتور، مورد ارزیابی قرار گرفت و در این مراسم از آنها تقدیر شد.

نصر، اذعان نمود: هدف از این جشنواره ها بیشتر پیامی است که می‌تواند برای جامعه داشته باشد و آن پیام این است که معلولان نیاز به یک فرصت و امتیاز ویژه نسبت به سایرین افراد جامعه ندارند ولی باید حقوق حقه خودشان و فرصت برابر به آنها داده شود تا بتوانند از خانه‌های خود خارج شوند و هنرهاو استعدادشان را به منصه ظهور برساند.

وی ابراز داشت:این جشنواره شاهد آثار برگزیده فاخری بود که به راحتی می‌تواند با خیلی از آثار افرادی که دارای معلولیت نیستند، ارزیابی شوند و با آنها برابری کند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پایان،گفت: امید است با قانون حمایت از معلولان خوبی که در کشور وجود دارد، دستگاه‌ها به وظیفه خودشان در مباحث اشتغال مسکن و تحصیل بیش از پیش اهمیت دارند که معلولان بتوانند استعداد و توانایی خودشان را در سطح جامعه ایران بروز دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار