کد خبر: 1033710
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان:
دکتر محسن حاج کاظمیان،گفت: در عرصه های قرآنی برای،رسیدن به زبان مشترک بین ملل مسلمان ؛نخستین همایش بین المللی قرآن و سلامت اجتماعی به صورت بین المللی و با حضور اساتیدی از دیگر کشورها ی اسلامی برگزار کردیم.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دانشگاه معارف قران و عترت(ع) دکتر محسن حاج کاظمیان، رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین همایش بین المللی قرآن و سلامت اجتماعی گفت: خدا را شاکریم که این همایش با کمک و همراهی اعضای هیئت علمی، استاتید و همچنین تمامی همکاران بخش فنی به خوبی برگزار شد.

دکتر حاج کاظمیان.در رابطه با برگزاری همایش افزود: در این شرایط کرونایی که نمی شود برنامه ها را به صورت حضوری و با مشارکت صد در صدی رهروان برگزار کرد، باز هم از برگزاری برنامه ها و همایشی به این وسعت غافل نشده ایم و سعی داشته ایم که تا حد امکان شمع محافل علمی در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) روشن بماند.

رییس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در مورد افتتاحیه این همایش بین المللی بیان کرد: بسیار مفتخر بودیم که افتتاحیه این همایش با پیامی از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی که به خاطر بین المللی بودن همایش به دو زبان فارسی و عربی خوانده شد، انجام گردید.

محسن حاج کاظمیان با اشاره به لزوم وجود چنین برنامه هایی افزود: آنچه که در عرصه های قرآنی بسیار به آن احتیاج داریم،رسیدن به زبانی مشترک در بین ملل مسلمان است و به همین دلیل این برنامه را به صورت بین المللی و با حضور اساتیدی از دیگر کشور ها برگزار کردیم.

و در پایان دکتر محسن حاج کاظمیان ضمن ابراز رضایت از این همایش خاطر نشان کرد: همایش های این چنینی از ان دست برنامه هایی است که در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) دنبال خواهیم کرد، که امیدواریم بتوانیم در این زمینه بیش از پیش فعالیت کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر