کد خبر: 1033671
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
پسر جوانی که با همدستی سارق سابقه داری گردنبند گرانقیمت علی دایی اسطوره فوتبال را سرقت کرده‌بود، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود. این در حالی است که تحقیقات برای دستگیری همدست وی هنوز در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  عصر روز چهارشنبه هفتم‌آبان امسال مأموران پلیس تهران از سرقت گردنبند قیمتی علی دایی فوتبالیست مشهور توسط دو سارق موتور سوار در یکی از خیابان‌های شمال تهران با خبر و راهی محل شدند.

بررسی‌های مأموران نشان داد لحظه حادثه علی دایی همراه دخترش از دفتر کارش در خیابان آصف تهران خارج شده که سارقی از پشت سر به او حمله کرده و گردنبند او را قاپیده و با موتور سیکلتی که راننده آن آماده حرکت بوده از محل گریخته است. با شکایت علی‌دایی تیمی از مأموران پلیس به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت تحقیقات برای شناسایی سارقان را آغاز کردند. مأموران پلیس خیلی زود هویت یکی از سارقان را به نام فرزین ۲۷‌ساله که چندین سابقه سرقت در پرونده‌اش داشت شناسایی و سه روز بعد وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری به جرم خود با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و مدعی شد که او از طرفداران و دوستداران علی دایی است و زمان حادثه علی دایی را نشناخته است. وی گفت: «آن روز من و دوستم خیلی مواد کشیده بودم و حال خوشی نداشتیم که با موتور سیکلت به داخل خیابان آمدیم و دور دور می‌کردیم. در یکی از خیابان‌های شمال تهران ناگهان برق طلای علی دایی که آن لحظه او را نشناختیم چشم‌مان را خیره کرد و تصمیم به سرقت گرفتیم. وقتی با او درگیر شدم و گردنبندش را قاپیدم دیدم که او خیلی شبیه علی دایی است، اما فکر کردم که او بدل علی دایی است. پس از سرقت گردنبند را در یکی از شهر‌های اطراف تهران به مبلغ ۵۰‌میلیون تومان فروختیم و پول آن را با هم تقسیم کردیم.»

در ادامه علی دایی هم در دادسرا از متهم شکایت کرد و گفت به خاطر اینکه دخترش وحشت کرده حاضر به رضایت نیست. بدین ترتیب قاضی علیرضا بهشتی، بازپرس ویژه سرقت پس از تحقیقات تکمیلی قرار مجرمیت فرزین را به اتهام مشارکت در سرقت با سلاح سرد صادر کرد. متهم به زودی در حالی که هنوز همدستش تحت تعقیب مأموران پلیس است در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار