کد خبر: 1033620
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :
توکلی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت بسته های معیشتی، جهیزیه و پک های بهداشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، سردار حبیب الله توکلی، امروز(13 دی) در رزمایش کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با  تسلیت ایام فاطمیه، سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و چهلمین روزشهادت دانشمند هسته ای کشور شهید فخری زاده، و رحلت آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: علامه مصباح یزدی  عمار انقلاب و یار رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: در ایامی که به نام دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، تلاش شده است با توزیع بسته های معیشتی، جهیزیه و پک های بهداشتی خدمات ارزشمندی را  برای کسانی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند ونیازمندان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز کاروان های  حامل محموله های اهدایی به سمت شهرستان های استان حرکت کرد و بسته های معیشتی و بهداشتی  در محله های های شهری و روستایی در بین نیازمندان توزیع می شود.

سردار توکلی بیان کرد: کار بسیار ارزشمند و بزرگی در راستای تهیه بسته های معیشتی و جهیزیه توسط گروه های جهادی، بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و با همکاری خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل  داشتند تعداد 22 هزار و 500 بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: در این رزمایش تعداد 22هزار و 250 بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

سردار توکلی افزود: همچنین در این رزمایش تعدادد 20 هزار قرص نان و 29 هزار و 950 پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین  تعداد 500 بسته مرغ منجمد تهیه و در قالب این رزمایش در بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار توکلی افزود: همچنین  تعداد 105 مورد جهیزیه و  هفت هزار و 300 پک لوازم التحریر در این رزمایش توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  اظهارکرد: تعداد 102 هزار ماسک و 6 هزار و 800 بسته بهداشتی در این رزمایش توزیع شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار