کد خبر: 1033605
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
آذربایجان شرقی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به گرانی مجدد خودرو‌های داخلی در هفته‌های اخیر، عنوان کرد: بی‌تدبیری شورای رقابت، عامل اصلی این گرانی است و در روز‌های آتی نیز شاهد متعادل‌تر شدن قیمت خودرو‌های داخلی خواهیم بود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: علیرضا رزم حسینی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش آذربایجان شرقی در بسیاری از برهه‌های حساس و تاریخی انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از فعالیت دولت دوازدهم، بتوانیم بخشی از مشکلات مربوط به حوزه تولید و صنعت استان را رفع کنیم.

وی، همدلی و وحدت را رمز موفقیت استان در بخش‌های مختلف دانست و افزود: ائمه جمعه و نمایندگان محترم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان‌ها نیز نقش مهمی در موفقیت دولت و افزایش وحدت در بخش‌های مختلف دارند.

وی انحصارگری در خودروسازی را اصلی‌ترین عامل در گرانی و کیفیت خودرو‌های داخلی دانست و ادامه داد: مبارزه با دلال‌بازی در صنعت خودروسازی را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌دانیم و تمامی تلاش خود را برای رقابت‌پذیری و ارتقای کیفیت تولیدات خودرویی را در اولویت اهداف خود قرار داده‌ایم.

رزم حسینی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در شش ماهه دوم سال‌جاری، افزود: ایجاد رقبای جدید در صنعت خودروسازی نیز از اصلی‌ترین برنامه‌های وزارت صمت است.

به نقل از دفتر نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تلاش برای متعادل‌کردن عرضه و تقاضا، تسریع در ترخیص کالا‌های اساسی از گمرکات کشور و ضرورت حذف قوانین مزاحم و دست و پاگیر از دیگر موضوعاتی بود که وزیر صمت در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار