کد خبر: 1033589
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

رپورتاژ آگهی/ به عقیده بسیاری از کارشناسان بحران کرونا محدود به آسیب های جسمی و بیماری نمی شود. یکی از بزرگترین مشکلات کرونا، مشکلات اقتصادی است که شاید تا سال ها گریبان گیر مردم جامعه باشد. کرونا تعطیلی بخش زیادی از کسب و کارها در ایران و جهان را با خود به همراه داشته است. خانه نشین شدن مردم باعث شد درآمد خیلی از خانواده‌ها کاهش پیدا کند. در این دوره سخت خیلی از افراد جامعه به دنبال درآمد در منزل هستند. "اگر شما هم به دنبال درآمد عالی در منزل هستید، این مطلب را دنبال کنید."

ماهی ۳ تا ۵ میلیون تومان با طراحی جعبه پیتزا در منزل

درآمد بدون سرمایه ممکن است؟

بله به راحتی. اگر شما توان تولید ندارید کافیست برای کسانی که تولید می کنند مشتری پیدا کنید. یکی از کارهایی که به راحتی می توان از آن درآمد کسب کرد، چاپ و بسته بندی است. کار چاپ یک کار تخصصی است که شما می توانید از آن بدون تخصص درآمد داشته باشید. بسیاری از تولید کنندگان صنعت چاپ مجبورند در تمام ساعت روز دستگاه را روشن نگه دارند. هزینه چاپ زیاد است و تولیدکننده نمی تواند دستگاه را بیکار نگه دارد. این یک فرصت برای شماست.

چرا جعبه پیتزا؟

در کرونا رستوران ها و فست فودها مجبور شدند بخش زیادی فروش را بصورت بیرون بر داشته باشند. کم شدن مشتری در این دوره باعث نیاز شدید رستوران ها به بسته بندی و جعبه های پیتزا شد. از طرفی ارتباط با چاپخانه ها کمی سخت است و این صنف کمی رابطه محور است. اگر شما بتوانید برای چاپخانه ها مشتری رستورانی پیدا کنید به راحتی می توانید درآمد عالی داشته باشید. یعنی مثلا شما میتوانید با فروش جعبه پیتزا در ایرانیان پک واسطه گری کنید. ایرانیان پک به شما با یک قیمت خاص کار را تحویل می دهد و شما سود خود را روی آن می کشید و به مشتری می دهید.

درآمد از این نوع فعالیت چقدر است؟

ماهی ۳ تا ۵ میلیون تومان با طراحی جعبه پیتزا در منزل

کار چاپ محدودیت تیراژ دارد. معمولا حداقل تیراژ تولید یک کار چاپی 1000 عدد است. تصور کنید که هر جعبه پیتزا بطور میانگین 2000 تا 2500 تومان است. این یعنی هر قلم از سفارش مشتری شما بیش از 2 میلیون تومان است. سفارش فست فودها محدود به یک قلم نیست و معمولا 4 یا 5 قلم را با هم سفارش می دهند. شما  می توانید حدود 10 تا 15 درصد از هر فاکتور درآمد داشته باشید. این یعنی حدود 1.5 تا 2 میلون تومان از هر سفارش و هر مشتری.

مشتری را چطور پیدا کنیم؟

اطلاعات بخش زیادی از رستوران ها و فست فودها در اینترنت به راحتی پیدا می شود. گوگل مپ یک ابزار بسیار خوب برای پیدا کردن اطلاعات تماس رستوران ها است. همچنین شما می توانید از منابع مختلفی مانند سایت دیوار یا شیپور، رستوراندارها را پیدا کنید.

مزیت این کار چیست؟

بزرگترین مزیت این کار نیاز نداشتن به سرمایه است. بسیاری از کارهای تولید خانگی که درآمد خوبی هم دارند، نیاز به سرمایه اولیه دارند و از طرفی مدیریت یک کسب و کار خیلی سخت تر از پیدا کردن مشتری برای کسب و کارهای دیگر است. اگر شما یک کارگاه خانگی تولید لباس داشته باشید، نیاز به یک سیستم فروش خوب دارید تا بتوانید محصولات را در بازار بفروشید. این کار علاوه بر سرمایه اولیه ای که نیاز دارد، سختی های خیلی زیادی هم دارد و شاید درآمد کمتری هم داشته باشید.

نیاز به این درآمد دارید؟

اگر شما هم به دنبال این درآمد جذاب هستید، کافیست با شرکتی که این ایده را داده تماس (ایرانیان پک) بگیرید. آنها اطلاعات کامل و تخصصی لازم را به شما ارائه می دهند تا خیلی سریع درآمد شما شروع شود.

تلفن تماس:

02188177912 داخلی 101

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار