کد خبر: 1033552
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
محمدعلی الحوثی:
عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به پیروزی یمنی‌ها در مراکز نظامی و امنیتی گفت که هم‌اکنون وضعیت به گونه‌ای است که کارشناسان راهبردی و استراتژیست‌ها می‌توانند بگویند که یمن به مرحله توازن بازدارندگی رسیده است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: محمدعلی الحوثی پنج شنبه شب در شبکه اجتماعی توئیتر به این نکته اشاره کرد و نوشت: «این توازن بازدارندگی پیروزی است که نیرو‌های یمنی در مراکز نظامی و امنیتی آن را رقم زده‌اند. این همان چیزی است که میلیون‌های یمنی ثابت قدم، شریف و فداکار باید به آن افتخار کنند.» الحوثی خاطرنشان کرد که جهان باید بداند که به یاری خداوند متعال، بهای گرانقدر صبر، پیروزی حق و هزینه استکبار شکست خواهد بود. در پی این سخنان الحوثی، روز جمعه منابع یمنی از حمله نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به متجاوزان سعودی در محور جیزان خبر داده و اعلام کردند: «نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع ارتش عربستان را در شرق «جبل جحفان» در محور جیزان هدف عملیات برق‌آسا قرار دادند. بنابر گزارش المسیره نظامیان ارتش عربستان اجساد خود را جمع‌آوری نکرده و از محل گریختند.

وزارت امور خارجه دولت صنعا نیز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره هر اقدام احمقانه از جانب صهیونیست‌ها تأکید کرده است در صورتی که این رژیم بخواهد دست به اقدامی بزند که یمن را تهدید کند، هرگونه منافع اسرائیل یا متحدان آن در دریای سرخ هدفی مشروع برای پاسخگویی خواهد بود و همه منشور‌ها و توافقنامه‌های بین‌المللی هم آن را تضمین کرده است.

دشمن منتظر غافلگیری باشد

عبدالله یحیی الحاکم، رئیس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در گفتگو با شبکه المسیره گفت: «برای دشمن در سال ۲۰۲۱ یک غافلگیری داریم که نتایج آن به مراتب بهتر از نتایج سال ۲۰۲۰ خواهد بود.»

وی افزود: «فرماندهان میدانی وجود دارند که با هماهنگی با ما در چندین محور دشمن فعالیت می‌کنند. نیرو‌های انصارالله در جریان عملیات «بنیان مرصوص» موفق به نفوذ به صف دشمن شدند. سال ۲۰۲۰ با دستاورد‌های مهم و زیادی در مناطق شمالی، شرقی و غربی همراه بود.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار