کد خبر: 1033535
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
مهندس کشاورزی که دو سال قبل به خاطر اختلاف مالی صاحبخانه‌اش را در شمال تهران به قتل رسانده‌بود در زندان رجایی شهر قصاص شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ظهر روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌سال‌۹۷ مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک قدس باتماس شهروندی از قتل مردمیانسالی روبه‌روی میدان تره باری با خبر و راهی محل شدند.

مأموران پلیس در محل حادثه با جسد مرد ۶۵‌ساله‌ای به نام بهرام روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله‌ای به سرش به قتل رسیده بود. بررسی‌های دوربین‌های مداربسته نشان داد عامل قتل پس از حادثه باخودروی پژو‌۲۰۶ از محل گریخته‌است. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران پلیس دریافتند مقتول از مدتی قبل با مستأجر ۴۵‌ساله‌اش به نام رستم اختلاف مالی داشته است. از سوی دیگر مشخص شد خودروی عامل قتل متعلق به مادر رستم است و بنابراین رستم به عنوان مظنون تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت تا اینکه مدتی بعد در یکی از شهر‌های استان کرمان شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس تهران به قتل بهرام اعتراف کرد و گفت: من مهندس کشاورزی‌ام و شغلم باغداری است. سال‌۹۲ خانه‌ای با ودیعه ۱۳۵‌میلیون تومان از بهرام اجاره کردم و در این مدت ۳۰‌میلیون تومان به ودیعه‌ام اضافه کردم تا اینکه تصمیم گرفتم از خانه‌اش بروم، اما او نه تنها پول مرا پس نمی‌داد که امضای مرا جعل هم کرده بود به طوریکه طبق قرار داد جعلی من باید ماهی ۶‌میلیون به او اجاره می‌دادم. من از او شکایت کردم و او هم محکوم شد، اما پولی به من نداد و حتی برای من پاپوش هم درست می‌کرد تا اینکه روز حادثه با اسلحه شکاری راه او را سد کردم و خواستم پول مرا پس دهد، اما او قبول نکرد که به او شلیک کردم.

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و با درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. رأی دادگاه پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و درنهایت چند روز قبل قاتل درزندان رجایی‌شهر کرج در حضور اولیای‌دم با چوبه‌دار قصاص شد. بدین ترتیب پرونده قتل صاحبخانه برای همیشه بسته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار