کد خبر: 1033462
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
مسئول بسیج دانشجویی اصفهان:
سیدهادی انوری بااشاره به برنامه‌های بسیج دانسجویی به‌مناسبت سالگرد شهید سلیمانی گفت: پویش مهمی باعنوان "مثل حاج قاسم" انجام می‌شود. ما به‌دنبال یک کار تربیتی و فرهنگی هستیم تا یک الگوسازی و هویت‌دهی واقعی بریا جوانان داشته باشیم.

به گزارش ناهیده ایزدی خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مسئول بسیج دانشجویی درجمع خبرنگاران دررابطه با پویش "مثل حاج قاسم" که توسط بسیج دانشجویی به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی طراحی شده است، اظهار داشت: پویش مهمی باعنوان "مثل حاج قاسم" انجام می‌شود و به‌دنبال یک کار تربیتی و فرهنگی هستیم تا یک الگوسازی و هویت‌دهی واقعی به جوانان داشته باشیم که واقعا مثل حاج قاسم باشند و در این زمینه باید با کارهای هنری که از وصیت‌نامه سردار بهره گرفته‌اند، شخصیت خودشان را با شخصیت شهید سلیمانی انطباق دهند.

وی ادامه داد: آثار هنری می‌تواند در 8حوزه تهیه شده و تا 22بهمن ارسال شود و پس از آن صاحبان بهترین آثار هدایایی دریافت کرده و این آثار درقالب آثار نوشتاری، دیداری و شنیداری برای سیر نمایشگاهی آماده و منتشر می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی دررابطه با فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی و غربالگری این گروه‌ها بیان کرد: گروه‌های جهادی ما در حوزه دندان‌پزشکی و پرستاری در مناطق محروم غربالگری انجام داده و 5شنبه و جمعه‌های هر هفته عزیزان مناطق کم‌برخوردار را به مراکز بهاشت و درمان بسیج دانشجویی منتقل می‌کنند و خدماتی را به‌نیابت از حاج قاسم به آنان ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در این ایام 10 یادواره دانشجویی به‌مناسبت شهادت حاج قاسم در مزار شهدای گمنام دانشگاه‌ها بصورت مجازی درحال طراحی و برگزاری است و تولید محتوا و سیر نمایشگاهی خوبی هم درحوزه پویش مثل حاج قاسم درحال طراحی است که 12دی منتشر می‌شود.

انوری خاطرنشان کرد: یک میثاق‌نامه باعنوان بیعت سلیمانی‌ها طراحی شده که توسط دانشجویان جبهه مقاومت و سایر دانشجویان امضا شده و برنامه‌های رسانه‌ای آن انجام می‌شود.

وی افزود: 12هزار پرس غذا و میوه در شب ولادت پیامبر(ص) و شب یلدا به‌نیابت از حاج قاسم که متبرک به تمثال ایشان بود، در مناطق کم‌برخوردار استان توزیع شده‌است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر