کد خبر: 1033423
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
مراسم اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در منطقه البوکمال در نزدیکی مرز سوریه با عراق برگزار شد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: هزاران نفر از عشایر و مسئولان و اهالی منطقه «البوکمال» امروز (پنجشنبه) در مراسم بزرگداشت اولین سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حضور یافتند.

به نوشته المیادین، «جواد ترک آبادی» سفیر ایران در دمشق نیز از سخنرانان این مراسم بود و گفت که بی تردید جنایت ترور شهید سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند. او در ادامه سوریه را خط مقدم دفاع از محور مقاومت دانست.

«عبدالکریم الدندل» رئیس شورای عشایر «الفرات» و «الجزیره» نیز در سخنانی گفت که ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، اراده محور مقاومت را از بین نمی‌برد.

او افزود: «بشارت پیروزی در عراق و سوریه و یمن و لبنان در حال نمایان ساختن خود در افق است.»

وبسایت محور الیوم لبنان نیز نوشت که اهالی شهر البوکمال تصاویر شهیدان سلیمانی و مهندس را بر بالای خانه‌های خود نصب کرده‌اند. بسیاری از اهالی روستا‌های منطقه نیز برای حضور در این مراسم وارد البوکمال شده‌اند.

«طلال ناجی» معاون دبیرکل جبهه آزادیبخش فلسطین نیز دیگر سخنران این مراسم بود و شهید سپهبد قاسم سلیمانی را «تندیس مقاومت» توصیف کرد و گفت که ایشان ترور شد، چرا که حاضر به امتیازدهی به اشغالگران آمریکایی و نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان نبود.

او در خصوص نقش سوریه و شخص بشار اسد در حمایت از مقاومت فلسطین نیز گفت که رئیس‌جمهور سوریه معامله در خصوص مقاومت فلسطینیان را نپذیرفت و او شخصا بر توسعه موشک‌های منطقه غزه نظارت داشت.

مراسم باشکوه یادبود شهید قاسم سلیمانی در مرز سوریه و عراق

مراسم باشکوه یادبود شهید قاسم سلیمانی در مرز سوریه و عراق

مراسم باشکوه یادبود شهید قاسم سلیمانی در مرز سوریه و عراق

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار