کد خبر: 1033400
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
شهردار کرج:
شهردار کرج گفت: فدراسیون فوتبال برای کسب میزبانی جام ملت‌ها از همراهی همگانی بهره مند خواهد شد.

علی کمالی زاده، پس از برگزاری جلسه برخط دبیرکل فدراسیون با روسای هیئت‌های فوتبال، شهردارهای شهرهای معرفی‌شده به‌عنوان میزبان رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۷، اظهار کرد: نشست بسیار خوبی را با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و نقاط مختلف برای برگزاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: میزبانی این رویداد مهم باعث رشد و ترقی بسزایی برای کشور به ویژه شهر میزبان خواهد شد، بر همین اساس از هیچ تلاشی برای میزبانی مطلوب و بدون نقص دریغ نخواهیم کرد و فدراسیون فوتبال در این مسیر همراهی همگانی را خواهد داشت.

شهردار کرج گفت: جام ملت‌های آسیا یک اتفاق بین‌المللی است که چند دهه در ایران برگزار نشده و اگر میزبانی این بازی‌ها به ایران داده شود از لحاظ سیاسی، اقتصادی، ورزش و اجتماعی نیز تأثیرات مثبت فراوانی را رقم خواهد زد. بدون شک برگزاری این رویداد بسیار بزرگ باعث خواهد شد تا جوانان به ورزش بیش‌ازپیش ترغیب شوند.

کمالی زاده ادامه داد: بحث دیگری که باید به آن اشاره‌ کنم، موضوع ارتقای کیفیت اطلاع‌رسانی در میان جامعه است، رسانه‌ها از این رویداد مهم می‌توانند بهترین اطلاع‌رسانی و عملکرد را داشته باشند.

وی همچنین گفت: به دلیل حضور تماشاگران و هواداران تیم‌ها در کشورمان می‌توان شاهد رشد صنعت توریست باشیم.

شهردار کرج تأکید کرد: از دیگر تأثیرات مهم این میزبانی می‌توان به رشد ساخت ساز هتل‌ و استادیوم‌ اشاره کرد.

کمالی زاده گفت: کرج نیز به‌عنوان یکی از شهرهای پیشنهادی میزبان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی‌شده که در صورت انتخاب بدون شک تمام توان خود را برای میزبانی شایسته و در شأن ایران اسلامی به کار خواهیم گرفت

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار