کد خبر: 1033388
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته در کشور آمریکا با ثبت ۲۳۴ هزار مبتلای جدید، شمار بیماران کرونایی در این کشور از ۲۰ میلیون نفر عبور کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۸۳ میلیون و ۶۸ هزار و ۳۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۲۰۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۸ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۷۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳۴ هزار و ۵۵۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۹۹۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۵۰ هزار و ۷۷۸ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۱ هزار و ۹۵۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۲۸۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۸ هزار و ۷۷۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۵ هزار و ۸۵۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۹۷۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۹۳ هزار و ۹۴۰ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۵۵۰، ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۴۹۸، ۲ میلیون و ۴۳۲ هزارر و ۸۸۸، ۲ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۲۷۲ و ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۶۸۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با یک‌میلیون و ۹۲۱ هزار و ۱۱۵ مبتلا و آلمان نیز با یک‌میلیون و ۷۱۰ هزار و ۹۹۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۱ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۷۹۴، ۹ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۲۸۰ و ۶ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۸۱ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی ویروس کرونا +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار