کد خبر: 1033366
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: ائمه جمعه در این زمینه با جدیت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در همایش فصلی ائمه جمعه استان که در محل سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ازنا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ارتباط صمیمی روحانیت با مردم،  عالمانی در لرستان بودند که پس از ارتحالشان سبب ارشاد مردم شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مردم با رفتار و گفتار صحیح عالمان، به دین گرایش پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: یک عالم  پس از ارتحالش با توجه به الگوی رفتاری و گفتاری که از خود برجای می گذارد، می‌تواند منشأ تبلیغ، ارشاد و هدایت باشد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه و کمک به نیازمندان از سوی ائمه جمعه، ادامه داد: کمک به نیازمندان و ایجاد نشاط و امید را از نشانه‌های ارتباط صمیمی عالم با مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حضور روحانیت در جامعه و خدمتگزاری به مردم، بیان کرد: برای رسیدن به رشد و ترقی در هر زمینه ای باید از تجارب روحانیت و علمای دیگر بهره مند شد.

وی در ادامه تأکید کرد: ائمه جمعه با جدیت بیشتر احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر را در دستگاه های اجرایی دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر باید از جهت الگوی رفتاری و گفتاری نمونه باشند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار