کد خبر: 1033158
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ۹ دی روز مردم بود، گفت: در ۸۸ به اسم امام (ره) درصدد تضعیف امام حاضر برآمدند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه ۹ دی) در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و آغاز دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» که در مسجد لولاگر تهران- مسجد مورد تعرض فتنه‌گران در سال ۸۸- برگزار شد، گفت: ۹ دی از ایام الهی است که دست قدرت خدا خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم برای نهم دی، یک نامگذاری جامع داشته باشیم، باید بگوییم ۹ دی، روز مردم است. روز مردم قدرشناس و بصیری که چکیده سی سال حضور خود پای انقلاب را در ۹ دی ۸۸ به نمایش گذاشتند.

نقدی با بیان اینکه مسئولینی که روزی در رده‌های بالای نظام بوده‌اند پشت یک فتنه و زیاده‌خواهی قرار گرفتند، گفت: این‌ها می‌گفتند مدیریت و ریاست منحصر ماست و کسی دیگر در این زمینه حقی ندارد. این صحنه عجیبی است.

وی افزود: فتنه‌گران در سال ۸۸ از همه نمادهای انقلاب و ظواهر حداکثر بهره‌برداری را کردند. از شعار الله اکبر بالای پشت بام گرفته تا انتساب به امام و خود را نخست وزیر امام نامیدن.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: برخی در سال ۸۸ با استفاده از اسم امام، درصدد تضعیف امام حاضر بودند.

نقدی افزود: جای مرحوم سید احمد خمینی در فتنه ۸۸ خالی بود که به دفاع از ولایت بزخیزد. متاسفانه خیلی‌ها سکوت کردند و این امام و ملت بودند که درخشیدند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار