کد خبر: 1033114
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
آهنگساز و تنظیم‌کننده سرود «مرد نبرد»:
آهنگساز و تنظیم کننده «مرد نبرد» می‌گوید این اثر در مورد شهید «عماد مغنیه» بود که سال‌۹۶ به سفارش مرکز «ماوا» تولید شد و در مراسم رونمایی این اثر سردار شهید حاج قاسم حضور داشتند. به دلیل استقبال و علاقه ایشان به این سرود ما این اثر را با موضوع شهادت سردار سلیمانی بازنشر کردیم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  «احسان جوادی» آهنگساز و تنظیم کننده «مرد نبرد» در مورد چگونگی خلق این اثر و ابراز علاقه سردار سلیمانی به این سرود به فارس گفت: «مرد نبرد» در سال‌۹۶ به سفارش مرکز «ماوا» و با اجرای گروه سرود «ندای ثامن» روی شعری از «قاسم صرافان» ساخته شد که موضوع این کار در مورد شهید «عماد مغنیه» بود و در مراسمی به همین منظور در تالار وزارت کشور رونمایی شد، در این مراسم سردار حضور داشتند و این کار خیلی مورد استقبال و علاقه ایشان قرار گرفت. من بعد از این ماجرا خبردار شدم که با سازمان اوج و مجموعه ماوا تماس گرفته بودند و خیلی از این کار تعریف و ابراز رضایت کرده بودند.

این آهنگساز افزود: این قضیه و مرحمت این شهید در ذهن ما مانده بود. با توجه به تعریفی که سردار از این اثر کرده بودند و از آن استقبال کرده بودند، تصمیم بر این شد تا در فرصت مناسب، این اثر به صورت ویدئو کلیپ منتشر شود که متأسفانه مصادف شد با بحبوحه شهادت خود سردار سلیمانی و ما هم به این نتیجه رسیدیم که با توجه به اینکه ایشان خودشان از این کار رضایت داشتند و خوششان می‌آمد، ما هم تصمیم گرفتیم این کار را به روح بلند ایشان تقدیم کنیم. از این رو ما این اثر را با موضوعیت شهادت سردار سلیمانی بازنشر کردیم و با توجه به زمان اندکی که برای آماده‌سازی این کار وجود داشت و شهادت دور از انتظار شهید حاج قاسم، ویدئو کلیپ این اثر نیز آماده شد و به صورت نماهنگ پخش و با استقبال وافری مواجه شد.
 
جوادی با اشاره به اینکه کار‌های متعددی به مناسبت شهادت سردار عزیزمان ساخته‌است، اظهار داشت: دقیقاً روزی که حاج قاسم به شهادت رسید همان روز من شروع به نوشتن چندین اثر برای این شهید قهرمان میهن کردم. دقیقاً از روز شهادت ایشان تا دو ماه بعد من بدون وقفه روی خلق چندین اثر مختص شهید حاج قاسم سلیمانی کار کردم. الان هم که در شرف سالگرد این شهید والامقام هستیم، باز هم من در حال ساخت چندین اثر هستم و واقعاً تولیدات زیادی در این خصوص داشته و داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار